عمومی

مسئولیت‌ها بر اساس شایستگی باشد/ ضرورت رعایت عدالت اسلامی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخ شامگاه یکشنبه در جلسه جزء خوانی قرآن کریم، میلاد امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفت. (ع) طرح دار بود.

وی با اشاره به اینکه امام حسن مجتبی (ع) در هنگام شهادت فرمودند برای سفر بعدی آماده باشید، به گونه ای آماده باشید که موجب حسرت و غم سفر بعدی نشود. ایستاده افسوس می خورد که توشه اش کم است، راه طولانی و راه وحشتناک است، زیرا ممیزی حسابرسی دقیقی است.

نماینده ولی فقیه لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه خداوند هیچکس را از راه رهبری گمراه نمی کند، گفت:

حجت الاسلام شاهرخ با اشاره به مصادیق ظلم و ستم گفت: مفسدان فی الارض، منافقان، نسل آنها، کسانی که زکات مال خود را نمی پردازند، لجاجت در برابر حرف حق، دنبال هوا و هوس، تکبر. دنیا کم تحرکی، سوء استفاده از نعمت های الهی، خیانت در امانت از مصادیق ظلم است.

وی در ادامه به عواقب این فشار اشاره کرد. در آیات 86 تا 87 سوره کهف از زبان دو القرنین تأکید شده است که هر که به انجام کار نیک ایمان داشته باشد بهترین پاداش برای آن محسوب می شود. برای او آسان خواهد بود، ما تصمیم خواهیم گرفت.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه ظلم دارای مجازات های «سکولار» و «عقب افتاده» است، تصریح کرد. شکنجه ها بعدا معلوم نیست، مقایسه ای وجود ندارد.

حجت الاسلام شاهرخ ادامه داد. مردم و غیره”

با اشاره به آیه 124 «بهزار» عبارت است از «جهل (ایراهیمه»)، در میان پیامبران جایگاه ویژه ای دارد، مانند پیامبر اسلام، در میان برگزیدگان، صالحان، راستگویان، مصداق شمرده شده است. صبور، صادق، وفادار و … و بالاخره به من رسید.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت. این آیه تأکید می کند که وقتی خداوند ابراهیم (ع) را امتحان کرد و او سختی ها و سختی ها را پذیرفت، خداوند به او گفت که من تو را امام مردم قرار دادم. ابراهیم (ع) فرمود این امامت در نسل من ادامه دارد؟ خداوند می فرماید: عهد امامت به ظالمان نمی رسد پس انبیا هم وسوسه می شوند.

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: برای انتخاب انتصابات نیز آزمون لازم است. حضرت ابراهیم امتحانات را یکی یکی پس داد تا به مقام امامت برسد، دشوارتر و دشوارتر، سرچشمه مسئولیت امامت در جامعه شایستگی است.

او گفت. در آیه مذکور تاکید شده است که عهد امامت به ظالمان نمی رسد، لیاقت، جهاد، ایثار می خواهد در آیه 172 سوره آل عمران. پس از جنگ احد نازل شد، بر آن تأکید شده است. کسانی که با وجود مجروحیت به دعوت پیامبر اسلام برای جهاد پاسخ دادند، به آن توجه کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خبر داد. بهشت با عمل به انسان داده می شود.