عمومی

پیش‌بینی افزایش سفر در نوروز ۱۴۰۱/ضرورت ایمن‌سازی جاده‌های لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین، عباس شرف مدیرکل راهداری لرستان شامگاه دوشنبه در جلسه هیات مدیره اداره کل حمل و نقل جاده ای راهداری لرستان در دستور کار برنامه نوروزی این استان گفت. سال گذشته به دلیل کرونا شاهد کاهش سفر بودیم و امسال نیز پیش بینی می شود سفرها افزایش پیدا کند، بنابراین باید همه فرصت ها و توانمندی های منطقه در منطقه بسیج شود. اجرای طرح نوروزی و سراسری «همراهان ایمن سفر».

اسکن “همراهان ایمن سفر”

وی با اشاره به اهداف و برنامه های پویش «همسفران ایمن» گفت. سازمان راهداری در نظر دارد از 25 اسفند لغایت 15 فروردین ماه اسکن همسفران ایمن را در 23 مجتمع خدماتی در قالب طرح نوروزی 1401 انجام دهد. هدف ترویج فرهنگ امنیت است.» این اسکن از رفاه کشور با علاقه نوشتن: توانایی های فرهنگی، هنری، موسیقایی و سایر توانایی ها برای ترویج فرهنگ ایمنی، رعایت نکات ایمنی، توقف در هنگام خستگی ارتقا خواهند یافت.

فراخوان مدیر کل راهداری لرستان سانپ برای نوبت کاری و تمام وقت گشت نوروزی و گشت مستمر، ایام پیک سفر تعیین زمان بندی نقش: مدیریت ترافیک، پایانه های بار و مسافر برای بازدید منظم، پذیرایی نوروزی و اسکان، مجتمع های خدماتی رفاهی و خانه های جاده ای با تاکید بر نظافت نمازخانه و نوسازی به ویژه در مسیرهای اصلی، محتوای فرهنگی آماده تبلیغات محیطی. حمل و نقل ایمن و ساخت محورهای گردشگری، استفاده منظم مهندسی از وسایل نقلیه، بسیج امکانات و و

کاهش تصادفات در سال 1400

شرف افزود. با توجه به اینکه بیشترین تصادفات در 30 کیلومتری ورودی های شهر رخ می دهد و از طرفی نیاز به زیباسازی ورودی های شهر برای ایام نوروز است، پاکسازی این محدوده باید با جدیت انجام شود.

وی گفت: ادامه گشت زنی در ایام نوروز، برپایی چادر و رستوران سیار در طول مسیر که منجر به تصادف می شود. کشور و امیدواریم در دو ماه باقیمانده با تلاش همکارانمان به موقعیت بهتری برسیم و 1401 را بهتر از قبل شروع کنیم.

نیاز به تامین حمل و نقل

عارف امرا معاون راهداری راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان رسالت اصلی این سازمان در طرح نوروزی را ایمن سازی مسیرهای مواصلاتی، روان سازی این برنامه برای ارائه خدمات کارآمد و مناسب عنوان کرد. آه تو! به مردم معرفی کنید.

وی در ادامه طرح راهداری زمستانی با حضور اکیپ های سیار، تعدیل مساحت ایستگاه های جاده ای، ثبت فعالیت های روزانه در سامانه RMS، فعالیت های روتین جاده ای مانند وصله ها را ادامه داد. نوشتن:، رانندگی:محوطه سازی پل ها و نظافت، پارکینگ ها، پیش بینی اقدامات مدیریت سیلاب به دلیل احتمال وقوع سیل، جلوگیری از تجارت در محدوده جاده، مکاتبه با راه و شهرسازی برای ایمن سازی محوطه کارگاهی، نصب علائم، علائم ایمنی اطلاعات، علامت گذاری رویدادها در مدت باقیمانده تا پروژه نوروزی و همچنین از اتمام روشنایی یک قطعه از محور خرم آباد – بروجرد از خرم آباد تا هورو:و محدوده محور خرم آباد – پلدختر.نمک:در پایان امسال و «پل هورو:به پلیس راهنمایی و رانندگیچالانچولاو «پل سفید» گزارش داد.

لزوم بهبود وضعیت خدمات زیرساخت پایانه های مسافربری

رضا عبدی رئیس اداره حمل و نقل این اداره کل با ارائه گزارشی از وضعیت پایانه های مسافربری، کالاها و فعالیت در این زمینه گفت: در طرح نوروزی جاده با سیستم نظارت لحظه ای ناوگان اتوبوسرانی سفید و با استفاده از حداکثر ظرفیت کارگران و فعالان حوزه حمل و نقل، نظارت مستمر بر فعالیت های این بخش به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران حمل و نقل عمومی مهمانان نوروزی ادامه دارد.

وی خواستار همکاری ادارات برای ارتقای ایمنی تردد در جاده های منطقه شد. باید تمام تمهیدات لازم را برای ساماندهی پروازهای نوروزی در نظر بگیریم تا بتوانیم با تحقق اهداف سازمان در کاهش تصادفات، ایمنی کاربران جاده را حفظ کنیم.

لزوم رعایت ایمنی سفر در ایام نوروز

مصطفی ملکی صادقی معاون مدیرکل فنی و راه روستایی این اداره کل به تشریح خدمات و الزامات مورد نیاز برای پذیرایی از مسافران نوروزی در مجتمع های خدماتی رفاهی، منازل راهداری پرداخت. برای ادامه در گذشته.” تایید کنید:

وی با هماهنگی با نمازخانه نمازخانه مجتمع‌های خدماتی رفاهی، تعمیر آن مجتمع‌ها، نظافت تجهیزات، نگهداری پرونده‌های بهداشتی کرونا، نظارت مستمر بر کارشناسان و ناظران شهر دارد. نوشتن: از سامانه 141 و پیوست و 1000141 سامانه پیامکی (با امکان ارتباط دوطرفه) جهت اطلاع از وضعیت راه ها با معرفی مراکز خدماتی نظیر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راه، پمپ بنزین، منازل جاده ای، مدیریت سرعت. ، تحویل فوری و سریع. تصادفات جاده ای به مرکز کنترل جاده ها توسط مدیران شهری، همکاری تمامی ادارات در کیفیت اسکن ایمن همراهان ضرورت نیاز به طرح نوروزی.

پرویز کرمی معاون منابع توسعه مدیریت این اداره کل از لزوم پاکسازی پاسگاه ها در ایام نوروز خبر داد و از مسئولان شهرستان خواست تا برای تجهیز پاسگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب در ایام نوروز با دولت همکاری کنند.