عمومی

ضرورت افزایش سهمیه دانش آموزان خوزستانی در رشته‌های دانشگاهی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، غلامرضا شریعتین عصر امروز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان به لزوم اصلاح روند تخصیص سهمیه پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی به دانش آموزان معدن دبیرستان های استان خوزستان افزود. و و فراهم و :: خ :::::::::::::::::::::::::::::::::::

استاندار خوزستان بر لزوم اجرای روند بهبود کیفیت آموزش در منطقه تأکید کرد. “آموزش از راه دور مجازی فرصت ویژه ای ایجاد کرده است که می تواند با استفاده از ابزارهای کلیدی و م ofثر این قابلیت ها ، کیفیت آموزش را بهبود بخشد.” و تربیت “خانواده ها ، معلمان و دانش آموزان”.

رئیس شورای آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با تأکید بر لزوم اجرای کامل برنامه کنترل وزن و پیشگیری از چاقی در منطقه گفت: و از این نظر می تواند نقشی اساسی داشته باشد.

وی به شریعت افزود. شبکه اجتماعی دانشجویی شاد یکی از مهارتهای آموزشی خوبی است که می تواند برای افزایش آگاهی دانش آموزان و والدین در ارتقا فرهنگ سلامت فرهنگ سازی مورد استفاده قرار گیرد.

در پایان استاندار خوزستان گفت. “آموزش و پرورش و سوادآموزی استان ، به عنوان یکی از اولویت های عملیاتی مجتمع آموزشی منطقه ، از اهمیت بالایی در برنامه های منطقه ای برخوردار است ، بنابراین باید از تمام منابع موجود برای پشتیبانی از فرایندهای آموزش سواد استفاده شود.”