عمومی

خانه نشینی سه هفته‌ای دانش‌آموزان در اردبیل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، پیام روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل در ساعت 1400 روز شنبه 8 بهمن ماه از ادامه فعالیت آموزشی در مدارس می گوید. ادامه فعالیت های آموزشی در مدارس تخت شادی درست می شود.

وی درباره آموزش و پرورش استان اردبیل نیز اظهار داشت. پیش دبستانی و اول ابتدایی اردبیل در پایه های اول، دوم و سوم ابتدایی، صبح و بعد از ظهر. در قالب از راه دور و شبکه شاد برگزار می شود.

در این بیانیه تاکید شده است: اطلاعیه های آموزش و پرورش استان اردبیل را شهروندان و والدین فقط از طریق پورتال اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش www.arta.medu.ir و شاد و سروش به آدرس @artamedu و 2880 دریافت می کنند. و برای دریافت رادیو و تلویزیون مرکز استان اردبیل.

در حال حاضر سومین هفته متوالی است که مدارس اردبیل تعطیل هستند، دانش آموزان در ساعات مختلف تعطیل هستند و تدریس در محیطی شاد انجام می شود.

بسته شدن شدید هوای سرد راه های شهر اردبیل به دلیل بارندگی شدید دو هفته پیش باعث شد آموزش و پرورش اردبیل برای سومین هفته متوالی مدارس اردبیل را تعطیل کند.

با وجود گذشت بیش از 16 روز از بارش برف در اردبیل، شرایط اکثر محورهای شهرستان اردبیل برای تردد رده های سنی اولیه و ویژه مناسب نیست.