عمومی

پیام مشترک امام جمعه و استاندار اردبیل به مناسبت روز هنر انقلاب – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، نماینده ولی فقیه در استان ، امام جمعه اردبیل سید حسن عاملی و استاندار اردبیل ، اکبر بهنامجو بیانیه مشترکی را به مناسبت 20 فروردین روز صادر کردند. انقلاب اسلامی.

متن پیام به شرح زیر است:

نام: الله الرحمن الرحیم:

هنر هدیه ای ارزشمند و الهی است که خداوند متعال به هنرمندان به عنوان امانت گرانبهایی اعطا کرده است که از طریق آن می توانند عطر و بوی دانش را عطرآگین کنند و مخاطب را از دریچه هنر به دنیای معنا و حقیقت بکشند. بدون شک ، رشد و تعالی فرهنگی و اجتماعی کشور ، استان بدون داشتن نقشی سازنده ، به سختی می تواند دور از واقعیت باشد. از آنجا که زبان هنر م mostثرترین راه برای تبیین و ترویج مسائل پیچیده معرفتی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی است ، هنرمندان م theثرترین ابزار تأثیرگذاری بر افراد جامعه هستند. بنابراین این وظیفه یک هنرمند فداکار است که از هنر خود در خدمت رشد و تعالی و تعالی فرد و جامعه استفاده کند. و اگر از این موهبت خدادادی به گونه دیگری استفاده شود ، امانت الهی پرداخت نمی شود.

بیستمین ورود فروردین به عنوان “روز هنر انقلاب اسلامی” در تقویم رسمی کشور ، مصادف با سالروز شهادت این هنرمند بزرگ ، شهید سید مرتضی آوینSh پتانسیل بالای هنر و ارزش بی بدیل هنرمندان در جمهوری اسلامی را نشان می دهد. از این رو ، با گرامیداشت این روز فرخنده ، هفته هنر انقلاب اسلامی در خدمت کلیه هنرمندان مستعد ، فداکار ، استان اردبیل که همیشه در صحنه ملی و بین المللی افتخار آفرین بوده اند ، با خلق آثار هنری ارزشمند ، نقش موثری در رشد و تعالی دارند. بازی جامعه فرهنگی و اجتماعی ، تبریک می گویم.