عمومی

ایجاد بیش از ۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در اردبیل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علیرضا حسین نژاد صبح دوشنبه در نشست با مسئولان کمیته همیاران منطقه با بیان اینکه بر اساس برنامه امسال باید برای ۸۶۰۰ نفر از مددجویان فرصت شغلی فراهم کنیم، اظهار داشت: با حمایت کمیته همیاری مددجو ایجاد کنیم. در اردبیل

او اضافه کرد: دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی، قالی و قالی بافی، آرایشگری و کابینت سازی از جمله بخش هایی است که زمینه اشتغال مددجویان فراهم شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل با اشاره به تعامل و همکاری خوب بانک ها برای ایجاد اشتغال برای مددجویان ادامه داد. کمیته امداد در مناطق مختلف استان اردبیل تحت پوشش است.

حسین نژاد دستیابی به خودکفایی و استقلال مالی خانوارهای تحت پوشش را اولویت کمیته امداد استان اردبیل دانست و گفت: امیدواریم فقر و محرومیت با مشارکت گسترده خیرین و افراد مختلف جامعه از کشور ریشه کن شود. برنامه های حمایتی کمیته امداد استان اردبیل.

او اضافه کرد: رفع موانع موجود در فضای کسب و کار، بازاریابی و فروش محصولات ذینفعان و ایجاد بازار کار مناسب برای توانمندسازی و خودکفایی خانوارهای تحت حمایت بسیار مهم و در اولویت برنامه کاری همیاری منطقه ای است. کمیته