عمومی

کرونای دلتا در اردبیل با بستری ۳۰۵ بیمار کرونایی خودنمایی کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

شهرام حبیب زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفتگو با آنلاین اظهار داشت: کلیه سوابق بهداشتی از جمله استفاده از ماسک در رستوران ها ، سالن ها و عروسی باید به دقت رعایت شود. سرعین ، مشکین شهر و اردبیل و همچنین فرصت های آرایش عروس بسیار مورد نیاز است.

وی افزایش تعداد جهات داخل و خارج منطقه را نشانه ای هشدار دهنده برای شیوع گسترده موج پنجم تاج عنوان کرد. از اجتماعات ، عروسی ها و مجالس عمومی خودداری کنید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بر لزوم ادامه استفاده از ماسک حتی پس از واکسیناسیون سراسری تأکید کرد. دوره انتقال بیماری.

حبیب زاده همچنین به آخرین آمار تزریق واکسن کرونا ویروس در این ایالت توجه کرد و افزود: از 13 فوریه سال گذشته ، 104972 دوز واکسن سلطنتی به گروه های هدف در استان اردبیل تزریق شده است که 73،040 دوز واکسن برای اولین بار در استان اردبیل برای دومین بار و با 31000 و 932 دوز دور استفاده شد.

دلتا: تاج علائم سرما را نشان می دهد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به اینکه در این هفته شاهد پذیرش 305 بیمار قلبی عروقی در بیمارستان های استان اردبیل بود ام: او گفت. “دلیل افزایش قابل توجه تعداد بستری در بیمارستان ، تأخیر مراجعه بیماران به مراکز درمانی در استان اردبیل است. شهروندان در صورت مشاهده علائمی مانند سرماخوردگی باید به مراکز درمانی مراجعه کنند.”

وی همچنین با اشاره به تلفات این هفته کرونا ، افزود: “امروز در 24 ساعت گذشته شاهد کشته شدن دو نفر دیگر از مناطق خود بوده ایم.” ام: با احتساب تلفات این هفته ، تعداد کشته شدگان یک تاج در استان اردبیل به 10 نفر رسیده است.

حبیب زاده با تسلیت به خانواده های بیماران کرون از آنها خواست در حرم جمع شوند. عکسها: دولت اردبیل باید از برگزاری هرگونه مراسم اختتامیه خودداری کند تا با خواندن “فاتحه” روح عزیزانشان را با شرکت در کارهای خیرخواهانه خشنود سازد.

وی افزود از پذیرش 41 بیمار در بیمارستان های استان اردبیل خبر داد. “در حال حاضر ، 57 بیمار وخیم در بخش مراقبت های ویژه هستند. تمام بخش های قلب و عروق در کرونا در حال تکمیل هستند.”

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت. “در 24 ساعت گذشته ، 36 بیمار کرونا ویروس از بیمارستان مرخص شده اند ، اما آنها باید درمان خود را به پایان برسانند ، در قرنطینه توان بخشی کنند و از حضور در جلسات خودداری کنند.

وی از شهروندان خواست با رعایت محدودیت های بیماری های قلبی عروقی و سوابق بهداشتی به پزشکان و پرستاران در این شرایط سخت کمک کنند تا از دوش کادر پزشکی در استان اردبیل بکاهند.

حبیب زاده ادامه داد. در حال حاضر شهر اردبیل در وضعیت قرمز ، شهرهای پارس آباد و … قرار دارد. مشگین شهرستان اورنج و خلخال ، گرمی ، آره سوارکار: نیر، نمین:، سرعین ، کوثر ، اصلاندوز آنها زرد هستند.