عمومی

۲۴۷ مبتلای جدید به کرونا در فارس بستری شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، دکتر عبدالرسول همتی بعد از ظهر یکشنبه در استودیو سلامت فارس در جمع خبرنگاران حاضر شد و آخرین آمار را اعلام کرد. ویروس کرونا وی در استان فارس گفت. کشف شده؛ این از ابتدای پروژه است حج اسفندماه: “قاسم سلیمانی” تا کنون 184،632 مورد آزمایش سریع انجام داده است که 40،936 بیمار مثبت ، در مجموع 442،027 بیمار پیدا شده است. خالی: 19 مورد در استان فارس پیدا شد.

وی با اعلام اینکه 16 هموطن دیگر بر اثر این بیماری جان باختند ، ادامه داد: تعداد کل مرگ ها مشروط است خالی: از ابتدای شیوع بیماری 19 – 6 617 نفر.

وی افزود که 247 بیمار جدید در 24 ساعت گذشته در بیمارستان های دولتی بستری شده اند. آنها در بخش های ICU تحت مراقبت های ویژه قرار می گیرند.

معاون بهداشتی دانشگاه اعلام کرد که مدافعان اداره بهداشت استان فارس روز گذشته 56 هزار و 784 دوز واکسن را در م institسسات جامع واکسیناسیون شیراز و دیگر شهرها به ساکنان استان تزریق کردند. معادل 72 و نیم درصد جمعیت هدف و 878،596 دوز دوم واکسن کرونا ، معادل 28.8 درصد از جمعیت مورد نظر ، به جمعیت مورد نظر در فارس تزریق شد. است.

او اضافه کرد. مراکز واکسیناسیون در همه مناطق آماده ارائه واکسن هستند ویروس کرونا این در دسترس مشتریان است و واکسن کافی برای تزریق در مناطق مورد علاقه ما وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: حدود یک چهارم جمعیت واکسن مورد نظر در فارس هنوز برای تزریق اولین دوز واکسن به محل نرسیده بودند. میر: این بیماری بیشتر در افرادی که واکسن کرونا دریافت نکرده اند شایع است.

معاون بهداشت دانشگاه تأکید کرد.

دکتر همت گفت. بهترین راه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با حمایت از حامیان بهداشت در مبارزه با تاجگذاری ، در حالی که به اصول بهداشت وفادار هستید سلف سرویس بنابراین ، مردم باید از ماسک برای حفظ فاصله فیزیکی در جامعه استفاده کنند تا بتوانیم در روزها و ماه های آینده با افزایش پوشش واکسیناسیون ، خبرهای بهتری برای استانهای خود داشته باشیم.