عمومی

کلاهبرداران ۷ میلیاردی در فارس دستگیر شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سرهنگ حشمت سلیمانی گفت. مرد میانسالی با مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت که پس از مشاهده آگهی فروش تلفن های همراه با قیمت عمده در شبکه اجتماعی تلگرام 500 میلیون ریال ودیعه پرداخت کرده و سپس یک تبلیغ کننده دیگر پاسخ تلفن را داده است. زنگ زدن. این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس FATA نبود.

او ادامه داد. کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی دو نفر در این زمینه شدند و آنها را در مخفیگاه خود در شیراز دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا فارس گفت. تحقیقات بیشتر نشان داد که متهمان با همین نیرنگ از 56 نفر دیگر 7 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند.

به سرهنگ سلیمان با اشاره به اینکه متهمان در اظهارات خود عنوان کردند که هدف از این کار کسب درآمد است ، گفت: “کلاهبرداران به سخنان خود ادامه دادند و خاطرنشان کردند که برخی از شهروندان نسبت به قیمت پایین حرص می خورند.” ور زی: و رانده شده توسط اعتماد نا: در عوض ، آنها پول را به عنوان پیش پرداخت واریز می کنند.

رئیس پلیس فتا استان فارس با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی منتقل شدند ، تصریح کرد: کاربران هرگز نباید فریب چنین تبلیغاتی را بخورند ؛ تا زمانی که کالا یا خدمات را دریافت نکرده اند ، نباید پول یا پول واریز کنند. شخصی که آنها را قرار می دهد

او گفت. “در صورت بروز موارد مشکوک در فضای مجازی ، شهروندان می توانند آن را از طریق وب سایت پلیس FATA به cyberpolice.ir یا از طریق تماس با 096380: با کارشناسان در میان بگذارید.