عمومی

قاتل جوان شاهرودی پس از ۳ سال اختفا دستگیر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرهنگ علی کریمی عصر سه شنبه به خبرنگاران و اعضای رسانه ها که توسط فرماندهی پلیس شاهرود شناسایی شده است ، گفت: یک دختر شاهرودی که در سال 1996 مردی را به قتل رساند ، دستگیر شده است. او فرار کرد و مخفی شد ، اما سرانجام در بازداشت پلیس در مقر توسط پلیس دستگیر شد.

وی افزود: در اکتبر 1996 ، پلیس 110 پلیس فوریت های پلیسی در خیابان شاهرود پیدا شد که مرد میانسال کشته شد. گردان اصلی فراری بود.

سخنگوی پلیس شاهرود گفت: پس از ماهها کار و مداخله ویژه بازپرسان پلیس آگاهی شاهرود ، این مرد که ماهها از شهر به شهر دیگر حرکت می کرد ، سرانجام در تهران مشخص شد. و گروه ویژه ای از مرکز استان به تهران اعزام شد ، به طوری که پس از یک هفته رویه های ویژه ، سرانجام مخفیگاه یک خبره تهران کشف و دستگیر شد و به دلیل تجاوز به وی قبل از اینکه بتواند کاری انجام دهد.

کریمی با بیان اینکه طبق دستور قاضی ، متهم پس از دستگیری آنها را به دادگاه عالی تحویل داد و سرانجام چند روز بعد این مرد برای بررسی پرونده به شاهرود منتقل شد ، افزود: و این جنایتکار نیست و هرکسی امنیت را نقض می کند. و زندگی و اموال آنها به زودی به عدالت اختصاص داده می شود و باید در قبال اقدامات آنها پاسخگو باشند.