عمومی

قاتل فراری در کمتر از ۴ ساعت در خمین دستگیری شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، هادی افراسیابی گفت. «ساعت 20:53 روز گذشته با پیام مرکز فوریت های پلیسی 110، ماموران کلانتری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در یکی از محله های مسکونی شهرستان خمین. ۱۱ این شهرستان بلافاصله برای بررسی به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد. «ماموران شهرستان خمین در محل حاضر شدند و در تحقیقات اولیه مشخص شد که 4 جوان با یکدیگر درگیر شده و به یکدیگر حمله کرده اند که یکی از آنها قبل از رسیدن از محل درگیری متواری شده است. ماموران و 3 مرد جوان مجروحان توسط امدادگران به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به کشته شدن یکی از طرفین این نزاع خیابانی که جوانی 19 ساله بود، گفت: پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، بلافاصله تحقیقات و تحقیقات تخصصی برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد. درباره قتل مرد جوان

افراسیابی با طرحی توضیح داد عزیزم با اقدام پلیسی و پوشش امنیتی مناسب و با همکاری معاونت جنایی پلیس آگاهی منطقه، قاتل که به دلیل محدودیت فضا قادر به خروج از محدوده جغرافیایی شهر نبود، در نهایت خود را تحویل پلیس داد. در کمتر از 4 ساعت.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه و بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد، افزود: «در این عملیات متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده کیفری به دستگاه قضایی معرفی شد.