عمومی

روند کرونا در بوشهر نزولی است/کمتر از ۱۵۰ نفر بستری پس از ۱۶۴ روز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری بیشتر ، گروه استان ها: کرونا کمتر از یک سال است که در این کشور به سر می برد و افراد زیادی بر اثر این بیماری خطرناک جان خود را از دست داده اند که برخی از آنها زنده مانده اند و برخی دیگر نیز به ویروس آلوده شده اند.

اکنون این بیماری دوباره به اوج خود رسیده است ، در برخی از شهرهای کشور قرمز وجود دارد و در بعضی از مناطق بیمارستان ها نمی توانند بیماران را پذیرا کنند و کشور در شرایط سختی قرار دارد.

ایالت بوشهر دیرتر از سایر مناطق کشور به این بیماری آلوده شد ؛ اولین نمونه های تاج در ایالت بوشهر یافت شد که همه مناطق کشور سفید نبودند.

البته طولی نکشید که ایالت بوشهر شاهد اوج بیماری ، افزایش تعداد بیماران ، افزایش تعداد بستری ها در بیمارستان و اعلام گاه و بیگاه پر شدن تمام مناطق بوشهر بود.

‌:

پس از افزایش تعداد بیماران بستری در این منطقه ، تعداد مرگ های ناشی از تاج گذاری نیز افزایش یافت و بسیاری از خانواده ها عزادار عزیزان خود شدند.

در بوشهر به تدریج روزهای بیماری قلبی عروقی شدید فروکش کرد و تعداد بیماران بستری در بیمارستان های دولتی رو به کاهش بود و تا به امروز شاهد هستیم که ماه ها بعد تعداد بستری در بیمارستان های قلب و عروق بوشهر کمترین است.

کمترین تعداد بیماران بستری در پنج ماه گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت: “تعداد بیماران بستری در بخش های قلب و عروق بیمارستان بوشهر امروز به 149 نفر رسیده است.

سعید کشمیر افزود. تعداد بیماران بستری در تاجگذاری ایالتی در 23 ژوئن سال جاری 124 نفر بود و تعداد بیماران بستری در بیمارستان در 24 ژوئن به 154 نفر رسید و از آن زمان تعداد بیماران بستری در بیمارستان همیشه بیش از 150 نفر بوده است.

وی گفت که تاکنون 16 هزار و 649 مورد تاج گذاری در این ایالت کشف شده است. تعداد کل قربانیان تاجگذاری در بوشهر تاکنون به 790 نفر رسیده است.

روند تاج گذاری در ایالت

مطالعه آماری تعداد بیماران بستری در بخش عروق بیماری کرونا بیمارستان های ایالت بوشهر در 10 روز گذشته روند کاهشی تعداد بیماران بستری را نشان می دهد.

نمودار بالا که تعداد بستری شدن در 10 روز گذشته را نشان می دهد ، روند نزولی تعداد بیماران بستری در بخش های قلب و عروق بوشهر را نشان می دهد.

تمایل مداوم به مرگ

اگرچه تعداد بیماران بستری در بخش های عروق بیماری کرونا در بوشهر کاهش یافته است ، اما تعداد مرگ و میرها تقریباً هر روز ثابت است.

در 10 روز گذشته ، 36 مورد. مرگ و میر کرونا در ایالت بوشهر گزارش شده است ، با متوسط ​​مرگ و میر روزانه بیماری بیماری کرونا قلب تقریباً 3.6.

پیش بینی می شود که در روزهای آینده تعداد بیماران بستری در بخش های قلب و عروق استان بوشهر همچنان کاهش یابد ، در نتیجه روزانه تعداد مرگ ها به صفر نزدیک می شود.