عمومی

دستگیری عاملان انتشار تصاویر شخصی دختر جوان در شبکه‌های مجازی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تصاویر شخصی دختر جوان در شبکه های مجازی منتشر و به مراجع قضایی ارائه شد

افراد شبکه اجتماعی اینستاگرام ، با: حساب: تلاش نادرست برای ساختن صفحه: وی گفت ، با استفاده از عکس های شخصی ، شهروند اراک مطلع شد. “دو متهم این پرونده به دادگاه معرفی شده اند.

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سرهنگ احسان آنیک او گفت. “مدتی پیش ، شهروند اراکی با ابراز تردید در این باره اعتراف کرد حساب: افراد جعلی با استفاده از عکسهای شخصی دخترشان در صفحه اینستاگرام وی تحت نام او عمل می کردند و فرزندش را تعقیب می کردند.

او اضافه کرد. “بلافاصله تحقیقات تخصصی توسط کارشناسان پلیس برای بررسی موضوع آغاز شد. در جریان تحقیقات ، دو نفر در این ارتباط پیدا شدند و پلیس ایالت FATA فراخوانده شد.”

رئیس پلیس FATA فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد. “طبق شواهد به دست آمده ، متهمان به جرم خود اعتراف كردند و پس از انجام تحقيقات پليس ، جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شدند.”

آنیک وی به کاربران شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام هشدار داد که نباید عکس های شخصی خود را در این قسمت ارسال کنند تا از وجود احتمال سو mis استفاده از پرونده های شخصی به دلیل حضور افراد مختلف در این شبکه اجتماعی مطلع شوند. ،

او روشن کرد. “وقتی از خود در صفحه اینستاگرام خود عکس می گیرید بارگذاری: می دانید ، این تصویر ارسال شده در فضای مجازی در نظر گرفته شده است و آنها می دانند که حریم خصوصی سیستم عامل اینستاگرام بسیار آسیب پذیر است.

در پایان ، رئیس پلیس FATA فرماندهی انتظامی استان مرکزی اعلام کرد: هموطنان باید با احتیاط از مراقبت از تصاویر شخصی و داده های شخصی خود محافظت کرده و آموزش های لازم را در مورد نحوه استفاده از فضای مجازی در صورت بروز چنین مشکلی ببینند. آن را از طریق وب سایت پلیس FATA اعلام کنید: www.cyberpolice.ir گزارش های عمومی.