حوادث

دستگیری عاملان قتل دو جوان لامردی با دلستر سمی!

سرگرمی برای همه / بوشها: فرمانده پلیس ایالت بوشهر از کشف و دستگیری سه عامل قتل دو جوان ساکن در شهر لامرد فارس خبر داد.

سردار خلیل واعظ با اعلام جزئیات این خبر گفت. 2016 در 16 آگوست ، مرکز فوریت های پلیس از کشف جسدی ناشناخته الحاویه در کف روستای بندو خبر داد. آگاهی در صحنه پس از اقدامات مقدماتی ، با توجه به تصمیم دستگاه قضایی برای کشف علت دقیق مرگ ، جسد برای انجام کالبد شکافی به پزشکی قانونی در محل منتقل شد.

او افزود. “بازرسان پلیس پس از بررسی آثار کشف شده در صحنه جسد ، مقتول را که از لامرد شهرستان فارس بود پیدا کردند.

سردار واعظ ذکر کرد. “پس از اطلاع خانواده متوفی ، برادر وی در پلیس حضور یافت ، پس از دیدن تصاویر جسد را شناسایی کرد و اعلام کرد که این جنازه متعلق به برادرش است که با پسر عموی من از خانه خارج شده است ، هنوز برنگشته است. ،

وی گفت: فرمانده پلیس ایالت بوشهر اعلام کرد که جسد عموی مرده در جریان تحقیقات در شهرستان پارسیان استان هرمزگان پیدا شد. “بازرسان پلیس با تصور احتمال وقوع جرم ، تحقیقات را در این زمینه آغاز کردند. ،

یک مقام ارشد پلیس گفت: کارآگاهان پلیس پس از یافتن سرنخ های بیشتر ، به ارتباط عموی مقتول ، برادر پسر عموی خود که به جرم قاچاق مواد مخدر به 25 سال زندان محکوم شده بود ، مشکوک شدند و خواستار تحقیقات شدند. دستگیر شد و به پلیس اطلاع داد.

یکی از اعضای شورای امنیت دولت بوشهر گفت: “برادر شبح در ابتدا هرگونه اطلاعات را رد كرد ، كه اعتراف كرد ، با ديدن اسناد ، اظهارات شاهدان ، تاكتيك هاي پليس ، آنها گفت:

سردار واعظ ذکر کرد. متهمان به اظهارات خود ادامه دادند و گفتند كه آنها هر دو قرباني را سوار ون كرده و جسد “RA” را در آسالويه و جنازه “XA” را در پارسيان ترك كردند.

فرمانده پلیس ایالت بوشهر گفت. هر سه متهم بازداشت و به زندان فرستاده شدند.

انتهای پیام: