حوادث

دستگیری سارق زورگیر محله تهرانپارس

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک سرقت در طی عملیات پلیس خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، در همین رابطه ، سرهنگ شناسایی مسعود برجی گفت. “در سپتامبر سال جاری ، پرونده های اخاذی در دادگاه منطقه 15 تهران تشکیل شد که برای تحقیقات تخصصی به اداره پلیس آگاهی چهارم ارسال شد.”

وی در مورد جزئیات پرونده گفت. “این پرونده توسط یک جوان 25 ساله ساکن منطقه تهرانپارس آغاز شد. طبق پرونده ، در حالی که وی پشت چراغ قرمز ایستاده بود ، ناگهان راننده و سرنشین خودروی سفید 206 جلوی او ایستادند و به شاکی حمله کردند. مردم با توهین به وی اقدام به سرقت تلفن و گردنبند وی کردند اما به دلیل مقاومت شهروندان نتوانستند نقشه سرقت را اجرا کنند و از محل متواری شدند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران افزود. با ارسال پرونده کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت به پایگاه چهارم ، آنها برای تحقیق و کشف جنایت اعزام شدند. در همان دوره ، چندین مورد مشابه دیگر به پایگاه چهارم منتقل شد.

وی درباره اقدامات بازپرس در دستگیری متهم گفت. “در آغاز تحقیقات ، کارآگاهان با حضور در صحنه جنایت ، موفق به بازدید از صحنه های سرقت شده و از مالک خودرو به نام” کمال “مطلع شدند.

او ادامه داد. “بازپرس پرونده پس از شناخت صاحب خودرو ، قرار بازداشت صادر كرد. كمال در حوالی خیابان آزت پیدا شد ، اما وی از همان ابتدا اظهار داشت كه اتومبیل وی نزد شخصی به نام سیامك بوده است.”

سرهنگ برجی اظهار داشت. به دنبال دور دیگری از تحقیقات پلیس ، سیامک در منطقه دارآباد تهران دستگیر و به اداره چهارم پلیس منتقل شد. متهم پس از ملاقات حضوری با شاکی ، اعتراف کرد که وی به همراه یکی از دوستانش ، اشکان ، اقدام به سرقت کرده است.

در پایان ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آقا با اشاره به اینکه دستگیری متهم ردیف دوم پرونده در دستور کار است ، افشای جزئیات پرونده همچنان ادامه دارد ، گفت: متهم به درستی به زندان فرستاده شد.

انتهای پیام: