حوادث

سارق دلارها و عتیقه‌های سمساری دستگیر شد

پلیس مردی را دستگیر کرده است که مبلغ قابل توجهی دلار ، یورو و تعدادی عتیقه عتیقه از یک کارگزاری را به سرقت برده است.

به گزارش سرگرمی برای همه ، در 15 مه سال جاری ، پرونده ای علیه مرد میان مدت وزارت پلیس 148 انقلاب به اتهام سرقت مغازه کارگزاری ساخته شد. .

با مراجعه به پرونده پلیس آقا ، شاکی برای تحقیقات بیشتر به پایگاه سوم فراخوانده شد. این مرد جزئیات سرقت از مغازه خود را به مأموران گفت. چند وقت پیش متوجه سرقت یک هزار یورو ، دو هزار دلار ، 300 میلیون ریال وجه نقد به همراه عتیقه فروشی ها از جمله یک جفت شیر ​​، یک جفت گزله ، یک جفت گوزن ، یک جفت گلوی فولادی شدم و به پلیس اطلاع دادم.

پس از دریافت این اطلاعات ، مأمورین پلیس تحقیقات را در چندین بخش انجام دادند که طی آن مدتی بعد تبلیغی در مورد فروش همان عتیقه های مسروقه در یکی از سایت های فروش اینترنتی پیدا کردند. آنها این آگهی را منتشر کردند ، وی در منطقه میدان حسن آباد دستگیر شد.

پس از انتقال متهم به مقر پلیس ، از آنها بازجویی شد و در طی آن اعتراف كردند كه عتیقه هایی را از شخصی به نام جم امشید خریداری كرده اند ، كه هیچ اطلاعی از سرقت آن ندارند. پس از تحقیقات مشخص شد که شمشید مخفی شده است ، آن شخص در این عملیات با اجازه قاضی دستگیر شد و به مقر پلیس راه یافت.

با توجه به اینکه تعدادی از موارد دیگر سرقت شده از این کارگزار در جریان جستجوی مخفیگاه متهم پیدا و مصادره شد ، وی چاره ای جز اعتراف به جرم سرقت از مغازه کارگزاری خود نداشت.

با تأیید این خبر ، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که پرونده ای علیه وی تشکیل شده است که وی برای ادامه تحقیقات به دادسرا فرستاده شده است.

انتهای پیام: