استان ها

قاتل جوان ۳۵ ساله تایبادی دستگیر شد

سرگرمی برای همه/ خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان تایباد از دستگیری 2 نفر از عوامل کشتار این مرد 35 ساله خبر داد.

به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سرهنگ امیر امیر احمدی در تشریح این خبر گفت: 30 آبان ماه سال جاری یک مورد تیراندازی و سرقت زعفران از یکی از مناطق مسکونی ریزه مشهد به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد. بخشداری تایباد این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او بیان کرد: با بررسی اولیه صحنه قتل مشخص شد مردی 35 ساله با شلیک سلاح گرم کشته شده است. بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی قاتل متواری و انگیزه قتل او آغاز شد.

امیر احمدی با اشاره به اظهارات خانواده مقتول مبنی بر اینکه 2 نفر برای سرقت زعفران از منزل اقدام به قتل با اسلحه کردند، اذعان داشت.

وی همچنین اشاره کرد. این سرقت ناموفق بود و بلافاصله پس از گزارش پلیس، تیم تحقیقاتی و اطلاعاتی پلیس آگاهی 110 به محل وقوع قتل اعزام و تحقیقات مقدماتی انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد خاطرنشان کرد. با تلاش شبانه روزی اشراف اطلاعاتی و تحقیقات میدانی پلیس آگاهی، سرانجام قاتل فراری در شهرستان باچرز شناسایی و طی اعتصاب قضایی دستگیر شد.

او اعلام کرد. از محل سکونت قاتل دو قبضه سلاح جنگی، مهمات، اقلام کشاورزی، موتورسیکلت و … کشف شد. متهمان در تحقیقات مقدماتی صریحا به جرم خود اعتراف کردند و در اظهارات خود دلیل و انگیزه قتل سرقت زعفران را بیان کردند.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری موثر دستگاه قضایی خبر داد. در بازجویی از متهم چندین فقره سرقت مسلحانه از جمله در سال 1394 فاش شد. ابزار، سرقت سیم و کابل و غیره

امیر احمدی عنوان کرد. با تشکیل پرونده قضایی در این خصوص، قاتل و همدستانش برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شدند.

انتهای پیام