حوادث

سرقت خودرو در پوشش جرثقیل امدادی

ماموران پلیس پایتخت سارقی را که با استفاده از جرثقیل در پوشش آمبولانس اقدام به سرقت خودرو می کرد، دستگیر کردند.

به گزارش سرگرمی برای همهسرهنگ عبدالرضا محمدی رئیس اداره دوم پلیس پیشگیری پلیس راهور پایتخت با اعلام این خبر گفت: 118 توسط اکیپی از ماموران کلانتری ستارخان و در ادامه ماموران متوجه شدند سرقت خودروها با جرثقیل انجام شده و متهم در پوشش خودروی اورژانس خودروها را بلند کرد.

او ادامه داد. هویت و مخفیگاه متهم در تحقیقات تخصصی مشخص شد و ماموران پس از کسب مجوز از قاضی به مخفیگاه متهم رفته و در یک عملیات هماهنگ پلیسی وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد یک دستگاه جرثقیل و یک دستگاه خودرو مسروقه کشف شد.

محمدی با اشاره به انتقال متهم به مقر پلیس و انجام بازجویی گفت. متهم 45 ساله اعتراف کرد که در تحقیقات اولیه پلیس با استفاده از جرثقیل یک دستگاه خودرو تحت عنوان خودروهای امدادی را سرقت کرده و مرتکب شده است. وی تاکنون پنج مورد سرقت را به همین صورت انجام داده است. متهم همچنین اعتراف کرد که خودروهای مسروقه را به ایالت های جنوبی کشور منتقل کرده است.

رئیس اداره دوم پیشگیری پلیس راهور پایتخت با اشاره به اینکه اموال این فرد نیز فاش شد، گفت. ماموران در یک عملیات دیگر پلیسی، فرد حامل خودروها را نیز کشف و بازداشت کردند. این فرد نیز به جرم خود اعتراف کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده گفت. «این افراد در این پرونده به دادسرا اعزام شدند و البته تحقیقات ماموران پلیس برای کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد. و سایر مفقودان را شناسایی کنید.

انتهای پیام