عمومی

سرقت در پوشش گدایی با عروسک

این زوج جوان به دلیل سرقت از اموال مردم در چهارراه های مشهد و تحریک عواطف و احساسات رانندگان دستگیر شدند.

به گزارش سرگرمی برای همه، روزنامه «خراسان» سپس نوشت: چند روز پیش در گشت های نامحسوس در بلوار خیام مشهد، زنی را دیدند که کودکی را در آغوش گرفته و از رانندگان التماس می کند که به او کمک کنند، اما پلیس گمان می کند زن جوان مردی پشت خودروها در حال حرکت است.

در همین لحظه پلیس به مرد جوان نزدیک شد اما او با دیدن پلیس در خیابان پارک سوار موتورسیکلت شد و به همراه زن جوان متواری شد. به همین دلیل ماموران کلانتری شفا به دستور سرگرد علی عمارلو (رئیس کلانتری) با اطلاع از دست داشتن موتورسیکلت، مرد، زن و مرکز فرماندهی پلیس را تعقیب کردند. داستان دزدی

این گونه بود که ماموران نیروی انتظامی قصد تیراندازی داشتند اما برای نگه داشتن فرزند و مادرش تیر مستقیم شلیک نکردند. سرانجام پس از طی مسافت، موتورسوار توسط پلیس محاصره و دستگیر شد. با انتقال متهمان به تحقیقات پلیسی مشخص شد زوج جوانی هستند که با یک عروسک پارچه ای احساسات مردم را برانگیختند که از این زوج چند صد هزار تومان وجه نقد کشف شد اما بررسی های تخصصی نشان داد که آنها ماشین های سرقت شده به این ترتیب زن جوان حواس رانندگان را در نزدیکی خودروها پرت کرد و شوهر نیز از سوی دیگر کیف یا تلفن همراه را برداشت و با موتورسیکلت فرار کرد.

آنها همچنین اعتراف کردند که گاهی زنی با همان عروسک بچه مانند کنار ماشینی که در خیابان پارک شده بود می ایستاد تا محتویات یا قطعات ماشین را بدزدد.

لازم به ذکر است مرد جوان که به حدود 20 فقره سرقت اعتراف کرد با قرار قضایی روانه زندان شد.

انتهای پیام: