استان ها

دستگیری عاملان قمه کشی قهوه‌خانه‌ای در آستانه‌اشرفیه

ISNA / گیلان: وی گفت: جانشین رئیس پلیس استان گیلان از دستگیری عاملین شرارت در یکی از روستاهای شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد. “در آثار او.

وی گفت ، سرهنگ حسین حسن پور در مصاحبه با خبرنگاران اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس ، دادگستری اعلام کرد. نیروهای پلیس بدون هیچ گونه چشم پوشی ، با هرگونه حرکت سارقین یا اخلالگران قاطعانه برخورد خواهند کرد. سفارش و امنیت.

او افزود. “این موضوع پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اخلال در نظم عمومی ، ضرب و شتم ، درگیری و ضرب و شتم در یکی از کافه های یکی از روستاهای شهر آستانه اشرفیه در دستور کار پلیس قرار گرفت.”

جانشین فرمانده پلیس ایالت گفت که پس از تحقیقات در محل مورد نظر پلیس مشخص شد که سه نفر یک نفر را با سلاح سرد زخمی کرده اند. اشرافیت. شناخته شده است

وی افزود: این مقام پلیس با هماهنگی سیستم قضایی از دستگیری متهم خبر داد.

وی افزود: سرهنگ حسن پور دلیل این درگیری را اختلافات شخصی عنوان کرد. متهمان 29 ساله را به دادگاه آورده و پس از تشكيل پرونده به زندان فرستادند.

وی در پایان با بیان اینکه نظم عمومی ، مقابله با متخلفان امنیتی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همیشه در دستور کار پلیس قرار دارد ، افزود: “ما به هیچ کس اجازه نمی دهیم این صلح و امنیت را به خطر بیندازد.”

انتهای پیام: