اجتماعی

کاهش ترافیک پایتخت و افزایش تراکم مترو با اجرای طرح ترافیک/ پلمب 101 قهوه خانه وسفره خانه متخلف

فرمانده پلیس تهران بزرگ از کاهش چشمگیر ترافیک پایتخت و در عین حال افزایش تراکم مترو در نتیجه از سرگیری طرح ترافیک در پایتخت خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، سردار حسین رحیمی از اجرای برنامه نویسنده خبر داد که امروز پیش از ظهر در دفتر مرکزی FATB برگزار شد. تاکنون بیش از 3500 دستگاه خودرو داخلی و خارجی کشف و ضبط شده است.

او ادامه داد. وی ادامه داد: در همین راستا تحقیقات و تحقیقات برای پیدا کردن صاحب این وسایل نقلیه و همچنین روند خروج آنها توسط پلیس و انسداد آنها ادامه خواهد یافت و پس از اتمام نتایج به دادگستری ارائه می شود.

رحیمی افزود. “دیروز ، همکاران 689 موتورسیکلت ایرانی و خارجی را که در سالهای اخیر مورد شکنجه قرار گرفته بودند کشف و ضبط کردند.”

رحیمی با اشاره به فرا رسیدن تابستان ، گفت: “در آستانه تابستان و مطابق با مسئولیت های خود ، با هر کاری که امنیت اجتماعی ، اخلاقی و اجتماعی جامعه و آرامش شهروندان را مختل می کند ، مقابله خواهیم کرد.

رحیمی همچنین درباره اجرای طرح راهپیمایی در پایتخت گفت. “ما در این زمینه نظر خود را به مسئولان مربوطه داده ایم و سرانجام ستاد ملی مبارزه با فساد تصمیم نهایی را گرفته است.” در حال حاضر ما همه کارها را انجام خواهیم داد.

او اضافه کرد. وی ادامه داد: ما به عنوان نیروی انتظامی جزو آژانس هایی بوده ایم که موافقت کرده ایم که برای حفظ سلامت مردم و شهروندان برنامه ترافیک را عملی نکنند و اکنون طبق گزارشات ما از زمان اجرای طرح ترافیک ، میزان ترافیک به طور قابل توجهی در پایتخت کاهش یافته است. براساس گزارش ها ، این میزان نیز افزایش یافته است.

رحیمی گفت: در مورد اقدامات پلیس مترو. “ما به پلیس مترو اطلاع داده ایم كه آنها با مسؤولان همکاری كرده اند تا تاج به پایان نرسد و ما هنوز باید اقدامات بهداشتی را دنبال كنیم.” کمک به ماسک در داخل مترو.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با تأکید بر اینکه هنوز عرضه یتیمان در کافه ها و اصناف ممنوع است. آنها امضا کردند.

رحیمی همچنین از اجرای طرح ساماندهی معابر پیاده و موتور سیکلت در 60 تقاطع در پایتخت خبر داد. “این طرح قبلاً در 60 نقطه آغاز شده است و ما آن را با گذشت زمان تمدید خواهیم کرد.” متأسفانه با 80 درصد تلفات تصادفات رانندگی در تهران ، عابران پیاده و موتور سیکلت درگیر هستند.

انتهای پیام