اجتماعی

ایجاد ارتباط دوسویه با شهروندان و ارتقاء فرهنگ ترافیک در پایتخت

اولین جلسه معاون حمل و نقل ، فرهنگ و امور اجتماعی وزیر به ریاست “سید مناف هاشمی” ، برای اولین بار با روسای سازمان های “نخبگان دانشگاهی” کادر آموزشی برگزار شد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، “سید مناف هاشمی” در این جلسه با اشاره به اینکه کمیته فرهنگ و اجتماعی به عنوان چهارمین کمیسیون تخصصی در حوزه حمل و نقل تشکیل شد ، ابراز امیدواری کرد در صورت وجود نخبگان در این زمینه اقدامات ویژه ای در این کمیسیون انجام شود. ما کمیسیون های معماری ، مالی و فناوری اطلاعات خواهیم بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه فکر می کند کار عمرانی-اقتصادی به تنهایی برای شهروندان تهرانی کافی نیست ، گفت: همه کارهای ما باید پیوست اجتماعی و فرهنگی داشته باشند. “بدون شک نتیجه و نتایج این جلسات برای هر دو گروه. یکی از آنها مدیر اجرایی سازمان ها ، شرکت ها و دیگری مدیر روابط عمومی بخش حمل و نقل است که می تواند از نظر شناخت بخش اجتماعی و فرهنگی شهر خدمت کند ، که اخبار و پوشش خبری بخش حمل و نقل به پایان رسیده است. آدرس دهی و آگاهی عمیق تر و تأثیرگذاری بر عموم مردم بسیار مثر است.

هاشمی با اشاره به نظرسنجی از شهروندانی که گفتند نگرانی اصلی آنها در تهران حمل و نقل عمومی و آلودگی هوا است ، گفت: ایجاد فرایند. “اقدامات برای جلوگیری از نگرانی های شهروندان ، ایجاد نظم و ترویج فرهنگ راهپیمایی از جمله مواردی است که باید در این کمیته برنامه ریزی شود.
معاون شهردار تهران تأکید کرد. “این کمیته استراتژی لازم را به مدیران و روابط عمومی ارائه خواهد داد ، و هدف این کمیته تغییر رویکردها و دیدگاه های بین بخشی در مورد نگرانی های شهروندان در مورد سفر و فرهنگ است. بیایید در این بخش بیشتر ببینیم.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، وی از آقای ابراهیمی مشاور فرهنگی و اجتماعی اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای برگزاری این جلسه تشكر كرد.

انتهای پیام: