اجتماعی

اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه در گلستان/ پایش واکسیناسیون کارمندان در سامانه امید

سرگرمی برای همه/ گلستان استاندار گلستان با اشاره به عدم مراجعه 25 تا 30 هزار خانواده برای واکسن کرونا گفت:

دکتر علی محمد زنگنه عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا، با اشاره به اینکه همه باید در جدی گرفتن این بیماری نقش داشته باشیم و به بهانه کاهش مرگ و میر از آن غافل نشویم. لازم است سعی شود سویه های جدید این بیماری در مورد خطرات شیوع آن از مرکز به درب به جای مرکز اطلاع رسانی و اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه اجرای پروتکل های بهداشتی در مسابقات ورزشی باید به طور کامل رعایت شود، افزود: در این مسابقات رعایت نظم و فاصله اجتماعی، پرهیز از ترافیک و داشتن کارت واکسیناسیون ضروری است.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه حدود 25000 تا 30000 خانوار گلستانی که حق واکسیناسیون دارند، برای واکسیناسیون اقدام نکرده اند، گفت. درخواست ما از هموطنان عزیز این است که برای دریافت نوبت دوم و تذکر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

زنگنه بر لزوم ایجاد امنیت جامعه در برابر شیوع احتمالی “آمیکرون” تاکید کرد. شرکت دولتی مخابرات با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی امکان ارسال پیامک رایگان به مشمولان واجد شرایط ترانس دوم و سوم را فراهم کرده است تا بتوانیم اطلاعات جامعی در این زمینه ارائه دهیم.

وی نظارت بر کارکنان ادارات و نهادها از طریق سامانه امید را ضروری دانست و ادامه داد. حراست دستگاه های اجرایی کنترل لازم را بر اجرای واکسیناسیون نسبت به رعایت پرونده بهداشتی کارکنان به عمل آورند.

استاندار گلستان بر قدردانی از فعالان رسانه ای به ویژه خبرنگاران محترم که همکاری بسیار خوبی با دولت در زمینه پیشگیری از بیماری های عروق کرونا ویروس داشتند، تاکید کرد.

انتهای پیام: