اجتماعی

خروج منابع بانک های استان از گلستان پذیرفتنی نیست/ اجرای برنامه جامع استحکام‌بخشی مدارس گلستان

سرگرمی برای همه/ گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی منطقه نیازمند اعتبارات بانکی است، گفت. متاسفانه بخشی از منابع بانک های گلستان در حال خروج از کشور است.

علی محمد زنگنه در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش کشور در سال جاری بر لزوم آغاز اقدامات پیشگیرانه آگاه سازی در مدرسه تاکید کرد. درمان و مددکاری اجتماعی یکی از این اقدامات می تواند موثر باشد.

وی با تاکید بر اجرای طرح پایلوت منطقه ای طرح نماد در استان گلستان افزود: «ما باید برای رفع چالش های اجرای طرح نماد در گلستان گام برداریم چرا که ائتلاف بزرگی در کشور برای اجرای آن شکل گرفته است. پروژه.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه با توجه به تقسیم بندی های انجام شده دستگاه ها باید در کنار آموزش و پرورش به وظایف خود عمل کنند، به مددکاری اجتماعی موثر اشاره کرد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه با توجه به اهمیت آموزش و پرورش باید بخش قابل توجهی از منابع را به سمت آموزش نسل های آینده سوق داد، خاطرنشان کرد: در کشورهای پیشرفته بخش قابل توجهی از درآمد ناخالص ملی به نظام آموزشی اختصاص دارد.

زنگنه ادامه داد: در کشورهای توسعه یافته سرمایه گذاری در مهدکودک ها، پیش دبستانی ها و دبستان ها شروع به رشد کارگران ماهر می کند.

وی با ابراز تاسف از اینکه هزینه سرانه یک زندانی در کشور 20 برابر هزینه یک دانشجو است، افزود: «امروز مرکز مسئولیت در حوزه آموزش دانش آموزی آموزش و پرورش است که البته سایر نهادها نیز باید با آنها همکاری کنند. .

استاندار گلستان با اشاره به اینکه به دلیل نبود تفکر انتزاعی در کودکان باید مفاهیم را به صورت غیرمستقیم به کودکان ارائه کرد افزود: موضوع قدرت مدرسه سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که بانک های منطقه باید فرصتی را فراهم کنند. حمایت های لازم در این زمینه باعث بهبود وضعیت می شود.

زنگنه با بیان اینکه به هیچ وجه پذیرفته نیست که بیشتر منابع بانک های گلستان در خارج از منطقه هزینه شود، افزود: در خطر است.» قیمت

وی از اجرای برنامه جهادی تا سال 1404 برای پایان دادن به تقویت تمامی مدارس استان خبر داد. تعطیلات.” به شاد ماندن خانواده کمک می کند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در دو سال آینده تلاش می کنیم حداقل یک کتابخانه سیار تمام شهرستان های استان را پر کنیم، خاطرنشان کرد. .

انتهای پیام: