عمومی

تأمین آب صنایع از سدها/مطالعات جامع آب شرب و صنعت گلستان انجام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سید محسن حسینی اظهار داشت. “مطالعات جامعی در منطقه در مورد آب صنعتی ، آب آشامیدنی انجام شده است ، میزان کمبود آب مشخص است.

او اضافه کرد. “در طراحی سیستم انتقال آب صنعتی ، از یک سو ، بخشی از نگرانی های مربوط به تأمین آب بخش صنعتی برطرف شده است و از طرف دیگر ، ظرفیت معلق سدها به عنوان تأمین آب صنعتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت ؛ توجیه اقتصادی آنها مطابق انتظار خواهد بود.” مهمتر از همه ، درآمد و اشتغال در منطقه با جهش و افزایش افزایش می یابد.

به حسین گفت. “در این پروژه 20 میلیون متر مکعب از سدهای گلستان ، بوستان و نورماب به شمال ایالت منتقل می شود و بخشی از آن در جاده استفاده می شود و بقیه به هزار هکتار شهر صنعتی می رسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان خاطرنشان کرد. “برای بررسی این طرح ، باید یک کمیته راهبری با مشارکت سازمان” سمت “، یک شرکت شهرداری ایجاد شود و شرکت شهرهای صنعتی نیز باید در این کمیته عضو باشد و بتواند کمک های لازم را انجام دهد.

او به حسین افزود. “برای توسعه بیشتر شهرک های صنعتی ، گزینه پیشنهادی ما استفاده از آب دریا است که شرح خدمات آن تهیه و به شرکت املاک ارائه می شود و بر اساس آن کمیته فنی مشاور با آب موجود در منطقه کار می کند.” ای کار را کنترل کن

او گفت. “ما در منطقه به صنعت اعتقاد داریم ، زیرا بخشی از ارزش افزوده در اقتصاد – اشتغال مربوط به صنعت است و بخشی دیگر به گردشگری اختصاص دارد – صنعت مشکل ماست.”

او بیان کرد. در شهرهای صنعتی این ایالت حفر چاه در کنار چاه های این شهرها مجاز است تا در صورت خراب شدن چاه های اصلی و ایجاد اختلال در تولید ، بتوان از آنها به طور موقت استفاده کرد.