عمومی

شهرهای گلستان اقدامی برای توسعه «شهر الکترونیک» نکرده اند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمد احمدی در مصاحبه با آنلاین گفت: “شهرداری یکی از مهمترین ارگان هایی است که می تواند تأثیر زیادی در عملکرد شهرهای هوشمند داشته باشد ، اما متأسفانه ، تاکنون هیچ شهرداری در ایالت اقدام خاصی در این زمینه نداشته است.

او افزود. “در سال 1998 ، جلسات متعددی با حضور اساتید بین المللی ، ملی و دانشگاهی در منطقه برگزار شد و در مورد” اجرای شهر هوشمند “در میان” متخصصان “بحث هایی وجود داشت.

احمدی ادامه داد. “ما اخیراً جلساتی با مدیریت شهرداری داشته ایم که مورد استقبال قرار گرفته و ابراز تمایل کرده اند که این موارد را به شوراهای ایالتی منتقل کنیم.”

وی گفت كه در حال حاضر مفهوم شهر الكترونیك معنای دیگری ندارد. “مسئله شهر هوشمند ، که مفهوم گسترده تری در جهان است ، شهر الکترونیکی موضوعی بود که در دهه 80 در استان دکتر علا علاالی مطرح شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوریهای اطلاعات گلستان گفت. “وزارت ارتباطات موظف است خدمات و دستگاه های مختلف اینترنت را برای زیرساخت های شهر هوشمند در اختیار شهرها قرار دهد.

او افزود. وی افزود: در حال حاضر مردم در تمام شهرهای منطقه اینترنت پرسرعت دارند و همچنین بیش از 90 درصد روستاهای منطقه اینترنت دارند.

احمدی با اشاره به اینکه مسئله یک شهر هوشمند یک موضوع جامع است ، اظهار داشت: “یک شهر هوشمند یک مشکل است ، روندی است که باید در آن به همه جا منتقل شویم ، از جمله حمل و نقل ، اداره ، محیط زیست و بسیاری از مشکلات دیگر.” باید توسط افرادی که با آنها سر و کار دارند استفاده شود.