عمومی

توسعه فضای سبز شهر پلدختر در دستور کار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمد شرف نصیری گفت گفتن وی به خبرنگار آنلاین گفت. حقوق خرداد ، تیر ، مرداد و شهریور امسال به کارمندان شهرداری پلدختر پرداخت شده است ، آنها فقط یک ماه از شهرداری فرصت دارند که در آینده نزدیک پرداخت می شود.

وی افزود: وی به اقدامات دیگری كه در دوران تصدی خود در شهرداری انجام داده بود اشاره كرد. خیابان ها و کوچه های منطقه سازمانی شهر پلدختر که در سال 2009 تخریب شده است. انجام خواهد شد.

سرپرست شهرداری پلدختر گفت. خیابان شهید رضوی ، مجاور مسجد جامع شهر که در اثر طغیان تخریب شده بود ، کاملاً آسفالت شد.

وی افزود: شرفی نصیری توسعه منطقه سبز را جهت گیری اولویت فعالیت های جوامع شهری دانست. برای ایجاد جاده بهداشتی و فضای سبز در خیابان های ساحلی شرقی-غربی پلدختر ، حل مشکل فاضلاب که قول داده شده بود با آب و فاضلاب برطرف شود ، ضروری بود.

یادآوری کرد. احداث پارک فدک در همان منطقه که در گذشته مساحت بیشتری داشت ، در دستور کار شهرداری پلدختر قرار دارد تا جای سبز آسیب دیده از سیل را در ورودی شمالی شهر جایگزین کند.

سرپرست شهرداری پلدختر یکی از اولویت های شهرداری پلدختر را از اولویت های شورای اسلامی شهر ، روسای اداره و روابط با کارکنان دانست: در آینده نزدیک ، کارهای ساختمانی در منطقه کوچه بسیجیان ، در خیابان های امید ک هخامنشیان ، کوچه ها انجام خواهد شد.