عمومی

تدارک پروتکل‌های بهداشتی برگزاری کنکور سراسری در پلدختر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علی صفدر سیاوشی در جلسه روز سه شنبه درمورد سلامت و غذا در این شهر سلامت سگ های ولگرد در شهر پلدختر گلان را به خطر انداخت. این بیماری باعث ایجاد ترس ، وحشت و اضطراب در انسان می شود و بیشتر آنها به انسان ، حیوان منتقل می شود و باعث ایجاد انواع بیماری های ویروسی ، عفونی و انگلی می شود.

او اضافه کرد. شهرداری پلدختر باید توجه بیشتری به جمع آوری این حیوانات در سطح شهر داشته باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر از کمیته توزیع کمیته امداد در این شهر انتقاد کرد. “توزیع سبد پشتیبانی خانواده به دلیل شرایط عروق کرونا ویروس ، که توسط کمیته امداد انجام می شود ، تعداد بیماران کرونری را افزایش می دهد.”

سیاوش افزود. تجمع بزرگ این افراد در یک فروشگاه راحت در پلدختر می تواند مشکل انتقال کوروی ویروس باشد. در نتیجه ، نیروهای نظارت بر سلامت روز گذشته فروشگاه را به طور موقت بسته کردند.

او یادآوری کرد. “بنابراین ، کمیته امداد به عنوان سرپرست باید تصمیمی اتخاذ کند تا این افراد بتوانند به طور قاطع از فروشگاه راحتی عبور کنند.”

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدشت اضافه کرد. وی ادامه داد: اقدامات لازم برای استفاده از نیروهای هلال احمر برای سنجش مناقصه های شرکت کنندگان در آزمون ورودی ملی در این شهر انجام شده است.

سیاوشی با اشاره به مراسمات دهه محرم مطابق با پروتکل های بهداشتی که در این شهر برگزار شده است ، گفت. “در جلساتی که با مسئولان هیئت های مذهبی در سطح شهر برگزار شد ، مقرر شد مراسم عزاداری ویژه مطابق پروتکل های بهداشتی ، با دسترسی و کنترل شبکه بهداشت برگزار شود.”

او اضافه کرد. “حفظ عزای محمد برای جلال و جلال خود ، اما متفاوت از سالهای گذشته ، با توجه به تعدادی از موضوعات بهداشتی – معیارها ، در فضای باز و به دور از باغ وحش با استفاده از زمینهای مدرسه متمرکز شده است.”