عمومی

اجرای برنامه های دهه اول فاطمیه با رعایت پروتکل های بهداشتی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در گفتگو با حجت الاسلام محمد صادق محراب گفتن وی با اشاره به فرارسیدن دهه اول فاطمیون ، نحوه برگزاری مراسم این ایام ، به خبرنگار آنلاین گفت: “خوشبختانه مومنان سومین حرم اهل بیت هستند (ع) در ایام عزاداری امام حسین (ع) نشان داد که توجه به بهداشت و بهداشت مانعی در ابراز ارادت به اهل بیت است (ع) نه

او ادامه داد. “این مراسم مطابق با سوابق بهداشتی استان فارس برگزار شد ، به طوری که خوشبختانه ما توانستیم جایگاه بالایی را در کشور به خود اختصاص دهیم. مسلماً این مهم در برنامه های دهه اول فاطمیون مورد توجه قرار خواهد گرفت.”

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه با فرمایشات مقام معظم رهبری ، در همه موارد باید سلامت مردم در دستور کار قرار گیرد ، گفت: سوابق بهداشتی در اولویت برای عزاداری دهه اول فاطمیه لازم است.

حجت الاسلام محرابی اظهار داشت. “طبق دستورالعمل های بهداشتی ، برگزاری مراسم در داخل خانه باید با حداقل جمعیت کوتاه مدت باشد ، اگرچه برای مدیران هیئت ها به عنوان یک برنامه بهتر است. طرح: مراسم را در فواصل اجتماعی و اجتماعی برگزار کنید.

وی گفت: استفاده از قابلیت های فضای مجازی می تواند همه مردم را در این مراسم مشارکت دهد. “در ایام محرم آری صفر شاهد حضور مردم در عزاداری های مجازی بودیم ، از این فرصت باید در دهه فاطمیه استفاده شود.”