عمومی

تغییر وضعیت کرونایی در گیلان/ رعایت دستور العمل الزامی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، ارسلان آرن بعد از ظهر شنبه در تالار هاد عادل در شهرستان گیلان در جلسه ستاد مدیریت بیماری های عروق ویروس کرونا ایالتی ، با اشاره به آخرین وضعیت تاج گذاری در این استان ، گفت. 14 شهر گیلان زرد ، یک آبی و رودسر و لاهیجان به رنگ نارنجی. واقع شده اند:

فرماندار گیلان بر لزوم حفظ دقیق نظم تأکید کرد عمل: عکسها: وی گفت ، مشاوره بهداشت و دولت از شهروندان. LED ها ، به ویژه رادیو و تلویزیون ، می توانند در ایجاد فرهنگ مشاهده سوابق بهداشتی موثر باشند.

وی با اشاره به اینکه با ادامه رعایت سوابق بهداشتی ، کاهش بیماری های قلبی عروقی در گیلان ادامه خواهد داشت ، افزود: این واکسن بر اساس یک سند واکسیناسیون ملی به عموم مردم تزریق می شود.

با اشاره به اثرات و مزایای مثبت پروژه “شهید سلیمان” گفت: “ادامه این برنامه ، به ویژه روند نظارت بر سالمندان ، از طریق سیستم تلفنی 4030 ادامه دارد.”

وی ادامه بیماری قلبی عروقی را به عادی سازی پس از تغییر وضعیت و توجه کمتر به سوابق بهداشتی نسبت داد. اعتقاد هدفمند و هوشمندانه به افکار عمومی در آگاهی دادن به مردم در مورد نقش موثر همکاری آنها در شکستن زنجیره انتقال ویروس بسیار مهم است.

فرماندار گیلان سپس گفت:

آیا آرن به گزارش های تعداد زیادی از مردم در مقابل دفاتر حسابداری دولتی ارجاع داده می شود ، افزود: تقویت نظارت بر کمیته انضباطی ستاد کرونا و برخورد با دفاتر که از دستورالعمل های بهداشتی پیروی نمی کنند باید در دستور کار قرار گیرد.