عمومی

اجرا و پخش ۱۹ویژه برنامه نوروزی در شبکه استانی دنا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، امیر رئوف افزود: “کانال تلویزیونی ایالت دنا با 24 برنامه ویژه به مدت 2427 دقیقه مهمان مهمانان نوروزی خواهد بود.”

رئوف استفاده از ساختارهای متنوع و جذاب برنامه نویسی با رویکردی شاد را از ویژگی های برنامه های نوروز 1400 شبکه دولتی دنا دانست. رنگ: آداب و رسوم مردم استان کهگیلویه بویراحمد را در 30 قسمت در 30 دقیقه توضیح می دهد و لحظات جالب و سرزنده ای را برای مخاطب ایجاد می کند.

این مدیر رسانه های پخش زنده برنامه “جنگ شبانه” است.م Belمنان:“این در 14 قسمت 70 دقیقه ای اعلام شد ، یادآوری شد. در این جنگ شبانه ، نمایش های کمدی ، آهنگ ها ، قطعات موسیقی محلی اجرا می شود. “

به گفته کهگیلویه ، مدیرکل صدا و سیمای مرکز پخش بویراحمد ، انیمیشن 26 و هفت دقیقه ای “طاها و معجزه نامه” و ویژه برنامه “شادی خانه” در شش قسمت 45 دقیقه ای در مرکز تولید شده است و همچنین در ایام نوروز حضور دارد. نوروز برای کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شده است.

او ادامه داد. نوروز 1400 ساله 1200 دقیقه سریال کمدی ایرانی-خارجی و 760 دقیقه فیلم کمدی از آنتن تلویزیون دولتی دانا پخش می کند.

“به دلیل نیاز به اطلاعات ، علاوه بر قسمت اخبار سیما ، برنامه صبح”بهار:“همچنین با حضور کارشناسان و مدیران م institutionsسسات خدماتی پیام رسان: نوروز پخش می شود.

مدیر عامل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم جلوگیری از مسافرت های غیرضروری به دلیل شیوع ویروس کرونا ، از هموطنان خواست فیلم کوتاهی درباره فعالیت های مدلینگ خود مانند مطالعه ، ورزش ، سرگرمی در منزل و کوتاه مدت تهیه کنند تلویزیون استانی.

مدیر کل شبکه دولتی دنا همچنین به رادیو دنا ، به ویژه برنامه های نوروزی اشاره کرد و گفت: رادیو استانی نیز این روزها 4595 دقیقه برنامه سرگرم کننده و سرگرم کننده تولید کرده است.

رئوف افزود. “علاوه بر برنامه ویژه تحویل امسال ، پنج نمایش کمدی رادیویی با عنوان” خانه زیبا “از این رسانه ها پخش می شود.

او اضافه کرد. پخش روزانه صدای موسیقی محلی به ویژه برنامه نوبهار ، مسابقه ایرانشناسی از دیگر برنامه های رادیو دنا در ایام نوروز است.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: “رادیو دنا این روزها چندین مسابقه راه اندازی کرده است – پویایی ، از جمله کمک وفادارانه ، حافظه خوب ، سالم ماندن ، پاک بودن ایران ، که برای مخاطبان تولید و پخش می شود.”

وی ذکر کرد. معاون سایبری این مرکز نیز 10 ساله است جنبش: گرافیک عالی عالی ، هشت جنبش: Graphics و این روزها ده ها پوستر مرتبط منتشر می کند.

رئوف در نیمه سال شعبان را جشن می گیرد ، شعار سال را توضیح می دهد ، 12 فروردین را دنبال می کند ، به دنبال خواسته های زلزله زدگان سی سخت ، بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از مجموعه آره استراتژی خبری دیگر نوروز 1400 در نظر گرفته شده است.