عمومی

راه اندازی سامانه مدیریت جامع نظارت بر تأمین و توزیع گوشت مرغ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سید محمدرضا سیدحسینی در نشست بررسی سامانه جامع مدیریت نظارت بر عرضه و توزیع گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان که با حضور مدیرکل دفتر اقتصاد کشور برگزار شد، گفت: امور. در سایت سازمان جهاد کشاورزی کشور گفت. در راستای ارتقای ضریب خودکفایی گوشت مرغ از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون. 600 موافقت اصولی برای راه اندازی کارخانه های مرغداری جدید در این منطقه وسیع صادر شده است که تعداد آنها 360 سال طیور با رشد فیزیکی 20:00 تا زمان 90: بهره در دست ساخت است.

او اضافه کرد: ضریب خودکفایی سیستان و بلوچستان در تولید گوشت مرغ تا پایان امسال با احداث واحدهای صنعتی جدید پرورش مرغ گوشتی به افزایش چشمگیری خواهد رسید.

سید حسینی تاکید کرد. «تنظیم بازار مرغ کشور با مدیریت اتحادیه مرغداران، سیاست وزارت جهاد کشاورزی است و در این راستا همه دست اندرکاران حوزه کشاورزی باید با این نهاد همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای سامانه مدیریت و نظارت بر عرضه و توزیع گوشت مرغ با همکاری پارک علم و فناوری طراحی شده و در این سامانه نیاز گوشت مرغ منطقه به صورت مستمر به صورت هفتگی مدیریت می شود. اساس هدف از این طرح ایجاد بانک اطلاعاتی برای نظارت بر واحدهای فعال صنعت طیور، نظارت بر بازار از تولید تا مصرف و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است.