عمومی

یک هزار تن برنج و گوشت میان هیئت‌های عزاداری زنجان توزیع می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محسن افشار چی عصر سه شنبه در همایش هیئات مذهبی و مداحی و شعرای زنجانی که در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، به توزیع برخی موضوعات اشاره کرد. هیئت های مذهبی به قیمت کمتر از بازار نیاز دارند و گفت: – برای حمایت از هیئت های مذهبی، حفظ فرهنگ نذورات و نذری بخشی از کالاهای مورد نیاز هیئت های متقاضی از جمله برنج. ، گوشت قرمز و مرغ با قیمتی کمتر از بازار بین آنها تقسیم می شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 1.15 تن برنج و گوشت در بین هیئت های عزاداری در این استان توزیع می شود. هیأت های مذهبی برای ارائه غذاهای آشپزی درخواست می دهند

استاندار زنجان به مطالبات مداحان و شعرای آیینی زنجانی در رابطه با حل مشکلات معیشتی و تامین حداقل های لازم برای زندگی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر در این زمینه می توان به رفع مشکلات معیشتی و تامین حداقل های زندگی اشاره کرد. ، وسایل معیشت، بیمه و وام.تلاش لازم را به عمل آورد.

افشارچی تاکید کرد. «برای کمک به هیئت هایی که می خواهند مجالس ارتحال امام حسین (ع) را در فضای باز برگزار کنند، همکاری لازم است.

او اضافه کرد: «برای کمک به این هیئت هایی که فضای مدرسه می خواهند اعلام آمادگی می کنم.

استاندار زنجان اعلام کرد. در حد ظرفیت استان باید مکانی به عنوان محلی برای تبادل نظر خوانندگان و شاعران مذهبی و برگزاری کلاس های فرهنگی و مذهبی بین مداحان و شاعران ایجاد شود.

افشارچی با بیان اینکه هر چقدر هم که برای نظام امام حسین (ع) اهمیت داشته باشیم نجات دهنده جامعه اسلامی خواهیم بود، تصریح کرد:

استاندار زنجان با بیان اینکه 43 سال برای نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده ایم و شهدا داده ایم، افزود: «صدا آرامش روحی جامعه است، بنابراین باید عمیقاً در مسائل فرهنگی وارد شد.

افشارچی با بیان اینکه وظیفه متولیان امر در جمهوری اسلامی ایران برای مدت معینی تحلیل و سپس حل مشکل بوده است، تاکید کرد. در حال حاضر استراتژی تغییر کرده است، یعنی هر دوی ما می خواهیم تحریم ها را برداریم. و با تحریم ها مقابله کند.

استاندار زنجان با اعلام اینکه استان زنجان بهترین استان کشور از نظر اشتغال است، اگرچه بیکاری داریم اما وضعیت بهتری نسبت به سایر استان ها داریم. لازم به ذکر است رسانه هیئت های مذهبی جهاد تبایی می باشد.

افشارچی با بیان اینکه طی چهار ماه گذشته 13.5 میلیارد تومان به سایر کشورها صادرات داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل 75 درصد افزایش داشته است، گفت: در حال حاضر قرارداد قطعه اول منطقه شمال منعقد شده است. نتیجه گیری.