عمومی

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی/فعالیت ۱۵۷ گروه جهادی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام محمد داداش زاده پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران درباره برنامه های ایام فاطمیه در مورد مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی توضیح داد و افزود: و در شهرهای مختلف دولت مجازی ، پخش وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی تحت عنوان مجازی “Celleleragh” ، اسکن عمومی “من نیز قاسم سلیمانی هستم” و پایان اورانیوم بزرگ یکی از برنامه های سالگرد شهادت این شهید بزرگوار است. برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد. برنامه عملیاتی حاج قاسم سلیمانی از چهارم آبان ماه سال جاری آغاز شده است ؛ این برنامه تا چهارم ژانویه ادامه دارد و در چارچوب این برنامه ، جلسات نماز و کارگاه های آموزشی از طریق مساجد با هماهنگی هیئت های مذهبی برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی حاج قاسم سلیمانی درباره این سیاست اظهار داشت. ،

داداش زاده افزود. معاون وزیر تبلیغات اسلامی در شمال غربی کشور به لطف ظرفیت عظیم سازمان تبلیغات اسلامی از جمله روحانیون ، مساجد و هیئت های مذهبی برای کمک به بحران کرونا و تسکین دردهای انسانی به کمک دولت آمده است. “

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود. این اتفاق افتاده

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار داشت. “تاکنون با همکاری بنیاد علوی ، در قالب یک برنامه ترحم و برابری ، 6800 بسته حمایت از زندگی به ارزش 2800 و 40 میلیون درام در 5 شهر محروم منطقه برای نیازمندان توزیع شده است. ما از این موارد استفاده کردیم

داداش زاده با اشاره به اینکه ارزش واقعی هر بسته بیمه عمر حدود 300 هزار درام است ، ادامه داد. علاوه بر این ، با کمک دانشمندان ، نیکوکاران و نیکوکاران از مناطق مختلف ، 20 هزار بسته حمایت از زندگی را تهیه و توزیع کرده ایم.

وی از دیگر وسایل کمک به نیازمندان ، توزیع 180 بخاری گازی ، 80 جهیزیه (هر جهیزیه 25 میلیون درام) ، ذبح قربانی ، توزیع بین نیازمندان و همچنین توزیع جعبه های پزشکی را ذکر کرد.

وی گفت كه وی “دامن دست به دست” و “پشت” را از دیگر اقدامات اداره كل اعلام كرد. “این بازرسی ها برای پرداخت بدهی افرادی که معیشت آنها تحت تأثیر تاج قرار گرفته است ، آغاز شده است.” ،

داداش زاده با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در مناطق محروم و ناامن این کشور گفت: شبه نظامیان گاور در هنگام شیوع بیماری های قلبی عروقی 157 گروه جهادی در بیمارستان های دولتی تشکیل دادند و به کادر پزشکی و بیماران قلبی عروقی کمک می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اعلام اینکه روحانیون شرکت کننده در این گروههای جهادی به گروههای پنج نفره تقسیم می شوند ، ادامه داد: