عمومی

توزیع ۵۳ میلیارد ریالبسته معیشتی در بین نیازمندان کردستانی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سردار سید صادق حسینی روز دوشنبه در جریان کمک وفادارانه خود در سنندج اظهار داشت. اصابت ما در میان افراد جایگزین خیرخواه مردم هستیم.

او اضافه کرد. “در زمینه درمان ، آموزش ، مشاوره و خدمات بهداشتی ، شاهد رویدادهای گسترده ای با مشارکت نهادهای خدماتی هستیم.” پیام رسان: بود ام: و اوج آن خدمات در قالب برنامه شهید سلیمان بود.

فرمانده سپاه باته مقدس کردستان اظهار داشت. برای پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری ، ما یک تجربه امداد وفادار را که هر دو ماه یکبار در ایالت برگزار می شد ، انجام دادیم.

سردار حسینی افزود. “امروز ، در آستانه نوروز ، 7757 بسته حمایت از زندگی را به نیازمندان در ایالت توزیع کردیم.”

اعلام کرد. در آستانه نوروز ، 224 جهیزیه به زوج های بی بضاعت در ایالت تعلق می گیرد که 153 مورد از طریق IP IP و 71 مورد از طریق خیرین منطقه تأمین شده است.

فرمانده سپاه باته مقدس کردستان اشاره کرد. 284 قرص و توزیع تلفن در بین دانشجویان بی بضاعت و رایگان زندانیان 113 جنایت اجباری برنامه دیگری است که در ایالت در آستانه نوروز اجرا شد.

به سردار حسینی ، تأکید بر مردم قبل از همراهی همه نوشتن: تاج ، وی افزود. “ما امیدواریم که در سال 1400 شاهد کنترل ویروس کرونا باشیم ، نگرانی های مردم را در این زمینه برطرف خواهیم کرد.”