عمومی

نشت یابی ۲۰ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب شهر جوانرود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

غلامرضا محتشم پور در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت. «با توجه به بررسی های انجام شده و هدر رفت زیاد در شبکه آبرسانی شهر جوانرود با هماهنگی اداره آبفای غیر درآمدی. آبفا تمرین و با حضور تیم خروجی جستجو کردن نشتی در این شهر جستجو کردن 20 کیلومتر شبکه توزیع و 122 انشعاب دچار آبگرفتگی شد که در نتیجه آن 21 نشتی مخفی و شکستگی کشف شد.

وی به کاهش منابع تامین آب شرب شهرستان جوانرود و لزوم مدیریت مصرف آب توسط مشترکین اشاره کرد و افزود: در کنار مدیریت منابع تامین آب شرب شهر و جلوگیری از هدر رفت آب، نظارت مستمر بر توزیع آب شرب. شبکه شهرستان جوانرود در دستور کار اوست.

مدیر آبفای شهرستان جوانرود به تأثیر عواملی مانند شکستگی خطوط تنه، شبکه های توزیع، انشعابات غیرمجاز، نشتی انشعابات، خرابی کنتورها بر هدر رفت آب شرب اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به این موضوع، این امر موجب شده است تا در صورت بروز مشکل در آب آشامیدنی، آب آشامیدنی با مشکل مواجه شود. آبفا شهری با زهکشی جستجو کردن در مرداد و شهریور امسال موفق شدند از هدر رفت پنج لیتر آب در ثانیه جلوگیری کنند.

محتشم پور از مشترکان شهرستان جوانرود خواست حوادث و حوادث شرکت آب و فاضلاب منطقه ای را به سامانه تصادف و حوادث 122 اطلاع دهند تا حوادث به موقع برطرف شود.