اجتماعی

خیز دوباره کرونا در گلستان/ رنگ نارنجی به نقشه کرونایی گلستان بازگشت

سرگرمی برای همه/ گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه زنگ خطر دوباره در استان به صدا درآمده است، گفت.

سعید گلفیروزی در گفت وگو با سرگرمی برای همه، اظهار کرد: در حال حاضر 177 بیمار مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب در مراکز درمانی شهرستان گلستان بستری هستند که 50 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه و 28 نفر تحت تنفس مصنوعی هستند. بکش

وی از بازگشت رنگ نارنجی به نقشه کرونا در استان گلستان خبر داد و افزود: هم اکنون آزادشهر، آک کالا، علی آبادکتول، گنبدکاووس، مراوه تپه، رامیان، بندرگز، بندر جی ترمان هستند. حاضر. وضعیت کرونای زرد و چهار شهر گرگان، کلاله، گالیکش و مینودشت که قبلا زرد بودند به وضعیت نارنجی کرونا بازگشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر لزوم حفظ پرونده سلامت و یکپارچگی سه دوز واکسن کرونا تاکید کرد و یادآور شد: و دیگران واکسن کرونا را دریافت می‌کنند آمار نشان می‌دهد افرادی که ویروس کرونا را دریافت نکرده‌اند، 6 برابر بیشتر از افرادی که واکسن دریافت نکرده‌اند، در خطر مرگ ناشی از این واکسن هستند.

گل فیروزی به آخرین آمار از تزریق واکسن کرونا در استان گلستان اشاره کرد. سن سوم، آنها واکسن کرونا را تزریق کردند.

به گزارش سرگرمی برای همه؛ در حال حاضر ۵۵ شهر کشور قرمز، ۸۴ شهر نارنجی، ۲۷۴ شهر زرد، ۳۵ شهر آبی هستند.

متاسفانه طی 24 ساعت گذشته تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به 19 نفر، فوت 23 نفر و مجموع جان باختگان به 140 هزار و 800 نفر رسیده است.

از دیروز تا امروز 27 فروردین 1401 بر اساس معیارهای تشخیص نهایی، 1015 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در جمهوری شناسایی شد که 195 نفر از آنها در بیمارستان بستری شدند.