عمومی

بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونایی لرستان/ ابتلا به امیکرون صعودی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه ایالت ها. با توجه به رنگ بندی آخرین تاج شهرهای مختلف، وضعیت کرونا شهر خرم آباد قرمز شده و وضعیت بروجرد، الیگودرز و جایگاه تاج سلسله نارنجی ها قرمز شده است. کدکس، دلفین، نه، سلام، رومشکان، دلفان، پلدختر و خرید نخواهد کرد زرد است.

رنگ آبی از نقشه لرستان و به گفته مسئولان حذف شد. Ikron روند رو به رشدی در این ایالت وجود دارد، بیماری های ایسکمیک قلبی و بستری شدن در بیمارستان روز به روز در حال افزایش است.

روند رو به رشد بیماری های متعدد عروق کرونا ویروس قلب و بستری شدن در بیمارستان در لرستان

بهرام ستاری معاون استاندار لرستان با اشاره به افزایش گرایش به بیماری عروق کرونا ویروس قلب در لرستان، بستری های متعدد گفت: ماسک ها”.

بازگشت قرمز به نقشه کرونا لرستان/ آلودگی آمیکرون افزایش یافته است

او گفت. امیدواریم با موارد فوق، گرایش به بیماری ایسکمیک قلبی- بستری شدن در منطقه متوقف شود.

Ikron مدارس تعطیل

معاون استاندار لرستان گفت. تمامی مراکز پیش دبستانی، دبستان و متوسطه شهر خرم آباد از روز چهارشنبه 13 بهمن ماه تا اطلاعیه بعدی در شبکه شاد در شرایط کرونا فعال خواهند بود.

ستاری افزود. «فعالیت کلیه مراکز پیش دبستانی و دبستان های بروجرد، سلسله، کلیه مراکز پیش دبستانی الیگودرز که دارای وضعیت نارنجی هستند از فردا چهارشنبه 13 بهمن ماه در شبکه شاد تمرین می شود.

بازگشت قرمز به نقشه کرونا لرستان/ آلودگی آمیکرون افزایش یافته است

او اعلام کرد. فعالیت آموزشی مدارس سایر شهرهای منطقه به رنگ زرد با ترکیبی از کمای مجازی حضوری. قیمت: قبلی: انجام شده.

200000 بیماری عروق کرونا ویروس قلب تایلندی: تبدیل شد

دبیر ستاد نظامی مریم کوشکی تاج گل: دانشگاه علوم پزشکی لرستان اعلام کرد که تاکنون 200 هزار و 389 نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

او اعلام کرد. متاسفانه تاکنون ۲۶۹۱ نفر بر اثر بیماری ایسکمیک قلب در لرستان جان خود را از دست داده اند.

بازگشت قرمز به نقشه کرونا لرستان/ آلودگی آمیکرون افزایش یافته است

دبیر ستاد رزم تاج گل: دانشگاه علوم پزشکی لرستان تعداد بستری‌های مشکوک و قطعی عروق کرونا ویروس در این منطقه را ۲۲۸ نفر اعلام کرد.

کوشکین با اشاره به تمایل بستری شدن در بیمارستان در منطقه به افزایش بیماری ایسکمیک قلب گفت. در این راستا واکسیناسیون کامل به ویژه نوبت سوم، رعایت کامل نکات بهداشتی، تهویه هوا، شستن دست ها، پرهیز از تجمع، رعایت فاصله اجتماعی است. E.