حوادث

درگیری مسلحانه پلیس و سارقان در ۲ نقطه از پایتخت

فرمانده پلیس تهران بزرگ از دستگیری سارقان مسلح در پایتخت به دلیل برخورد با سارقان خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه: سردار حسین رحیمی در چارچوب فشار بر سارقان گفت: سفارش. “

وی با بیان اینکه گروه های گشتی از خودروها و موتورسیکلت های پلیس برای اجرای این برنامه در نقاط مختلف پلیس مستقر شده اند ، گفت: این تیم ها در صورت بروز هرگونه حادثه سریع اقدام کرده ، با سارقان یا سارقان برخورد می کنند. در همین راستا ، عوامل گشت اداره کلانتری هولکی پلیس از مسافران پلاک آسیب دیده بازجویی و اقدامات لازم را برای بررسی این موضوع انجام دادند ، اما پس از مشاهده ماموران با موتورسیکلت متواری شدند.

رحیمی با اشاره به آغاز آزار و اذیت این افراد “افسران” ، ادامه داد. آنها متوقف شده و آنها را دستگیر کردند. با دستگیری این افراد ، بررسی سوابق آنها مشخص شد که یکی از آنها سابقه 24 فقره سرقت ، شوخی و … و فرد دیگر دارای چندین پرونده بوده است.

رئیس پلیس پایتخت به مورد دیگری اشاره کرد و گفت. “در حین اجرای طرح برخورد با سارقان اداره پلیس ولنجک ، مظنون در یکی از مغازه ها با مشتری نقاب دار مشکوک عمل کرد ، همدستش موتورسیکلت را روشن کرد.” پلاک آسیب دیده در کنار او ایستاده بود ، وی اظهار شک کرد ، اقدامات لازم را برای بررسی موضوع انجام داد و این افراد نیز به محض مشاهده مأموران فرار کردند.

او ادامه داد. در این عملیات ، پلیس یکی از سارقان حامل سلاح را شلیک کرد.

رحیمی با اعلام اینکه این سارقان سوابق سرقت و جنایت متعددی داشتند ، گفت:

فرمانده ارشد پلیس تهران با تأکید بر اینکه برنامه مبارزه با جنایات خشونت آمیز به طور ویژه در دستور کار گشت های اداره امداد پلیس قرار گرفته است. “ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام: