حوادث

لزوم حضور مقتدرانه پلیس در گمرکات/ نقش تاثیرگذار پلیس امنیت اقتصادی در اقتصاد کشور

فرمانده پلیس گفت. برای برخورد قاطع با قاچاق ، فراهم آوردن کلیه زیرساخت ها و امکانات موجود در گمرک ضروری است ، بنابراین پلیس امنیت اقتصادی باید از مقامات مربوطه در این زمینه مطالبه کند.

به گزارش سرگرمی برای همه ، براساس پایگاه خبری پلیس ، سردار حسین اشتری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس ، انقلاب اسلامی ، نظم و امنیت ، با بازدید ویژه ای از پلیس امنیت اقتصادی NA JA A سلام و درود بر روح بلند و تعالی امام (ره) فرستاد خمینی وی با آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری ، تبریک فرارسیدن ایام الله در دهه فجر ، فرمود: “مقاومت کنید ، پس با مجرمان مبارزه کنید. وی در سخنرانی خود در سال 1342 مسائلی را مطرح كرد كه نه تنها در آن زمان ، بلكه امروز نیز می توانیم از دستورات گرانبهای نبوی وی به خوبی استفاده كرده و آنها را بالاتر از دستورات خود قرار دهیم.

اعلام گام دوم انقلاب و نقش تأثیرگذار ناجا

فرمانده نیروی انتظامی چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت. تا آنجا که ممکن است. ” بیایید با رهبری فرزانه رهبر معظم انقلاب ، امام خامنه ای عزیز ادامه دهیم.

سردار اشتری به احتمال تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد. برنامه های ناجا باید بر اساس اعلام گام دوم انقلاب اسلامی برنامه ریزی شود. در واقع ، ارزیابی کلی پنج سال آینده در کشور باید با برنامه ریزی دقیق و اصولی انجام شود ، نقش و موقعیت نیروهای پلیس در آن مشخص شود.

از هر فرصتی برای مبارزه با قاچاق استفاده کنید

یک مقام عالی رتبه پلیس توضیح داد. “غیر از مبادله گمرک ، پلیس امنیت اقتصادی باید به سایر موارد توجه ویژه داشته باشد ، در حالی که تعیین سهم سایر آژانس ها در این زمینه ضروری است. از طرف دیگر ، برای حل مشکلات موجود در حوزه های مختلف ، باید تجزیه و تحلیل و راه حل هایی برای مقامات مربوطه ارائه شود.

نیاز به تأمین زیرساخت در سیستم گمرکی

سردار اشتری تأکید کرد. همه زیرساخت ها باید در گمرک تأمین شود ، و پلیس باید در مقابله با قاچاق حضور پررنگی داشته باشد. در صورت کمبود امکانات گمرکی باید از مسئولان مربوطه س theال کنیم.

یک مقام عالی رتبه پلیس تأکید کرد که پلیس امنیت اقتصادی باید نقشی تأثیرگذار در اقتصاد کشور داشته باشد و با فساد اقتصادی کلان برخورد قاطع کند.

مشکلات زندگی کارکنان را حل کنید

سردار اشتری با توجه به توجه ویژه به امرار معاش کارکنان ، بار دیگر بر جذب جوانان متخصص در پلیس امنیت اقتصادی تأکید کرد و گفت: محافظت از کارکنان برای حل مشکلات معیشتی آنها ضروری است ، زیرا این امر در عملکرد مناسب مأموریت ها مثر است. خواهد بود؛ حمایت و حمایت از کارکنان مسئله مهمی است که نیاز به توجه ویژه دارد.

انتهای پیام: