عمومی

مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی اولویت پلیس امنیت اقتصادی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، آرچلیان رئیس اداره جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان برای همکاری با اداره کل امور مالیاتی کشور در زمینه مبارزه با فرار مالیاتی اعلام آمادگی کرد. اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرار مالیاتی یکی از جرایم مهم است.

وی با اشاره به اقدامات خوبی که در قبال سوء استفاده کنندگان از کارت بازرگانی انجام شده است، گفت. «هدف اصلی ما در مبارزه با جرایم اقتصادی جمع آوری مطالبات و حقوق متقلبانه دولت، جامعه و جامعه است. دارایی، مالیه، سرمایه گذاری: تعامل این دو است یک طرفه برای رسیدن به این هدف، «اداره کل مالیاتی» پلیس نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

غلامرضا شریف مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان با اشاره به نقش درآمدهای مالیاتی در بودجه کشور گفت: یا سوء استفاده از حساب های بانکی دیگران یکی دیگر از زمینه های مهم فرار مالیاتی است که در دستور کار قرار دارد.

شریفی با اشاره به اینکه درآمدهای نفتی به دلیل تحریم های ظالمانه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، نقش درآمدهای مالیاتی «غیر نفتی» نیاز مبرم دولت تلقی می شود. مستقر قانون حساب شده است، به عنوان حق تقلبی دولت الزامی نیست، مگر در مسیر قانونی خود، قطعاً افزایش این همکاری ها در راستای تأمین عدالت مالیاتی و امنیت اقتصادی خواهد بود.

وی با تاکید بر نقش موثر پلیس امنیت اقتصادی در مبارزه با فرار مالیاتی و احقاق حقوق دولت گفت: دارایی، مالیه، سرمایه گذاری: در صورت فرار مالیاتی انجام می شود.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی با مشکلات فراوان آه تو! وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته ارائه کارت بازرگانی ایجاد شده است، افزایش فرار مالیاتی صاحبان آن کارت ها را افزایش داده است. افراد فاسد.» و از سوء استفاده بیت جلوگیری کنید دارایی، مالیه، سرمایه گذاری: معلوم می شود.