حوادث

پلیس ایران در عرصه مبارزه با جرایم سازمان یافته از بهترین پلیس های جهان است

در دیدار دو جانبه هیئت عالی رتبه جمهوری عراق ایران ، جانشین فرمانده ناجا گفت: “امروز پلیس ایران افتخار دارد که یکی از بهترین افسران پلیس در جهان در زمینه عملیات جنگی سازمان یافته است. جرم و کاملاً آماده انتقال این تجربه به پلیس عراق است. “ما داریم:

به گزارش سرگرمی برای همه ، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در دیدار با هیئت همراه معاون اول وزیر کشور ، مشاور وزیر امور داخله گفت که نقاط مشترک دو کشور بسیار زیاد است. با یکدیگر: روابط بین مردم ما بسیار عمیق است ، به دلیل حضور مقامات عالی رتبه در هر دو کشور بسیار محکم است. دلسوزی بین دولت های دو کشور و همچنین همکاری وجود دارد. بین پلیس دو کشور

یک مقام عالی رتبه اجرای قانون با تأکید بر اشتراکات قومی ، مذهبی ، فرهنگی ، تجاری و مرزهای طولانی بین دو کشور گفت: مردم عزیز هر دو کشور. “

سردار رضا ادامه داد. “کشور عزیزمان ، ایران پس از روسیه و چین مشترکترین مرز مشترک با همسایگان ، از جمله جمهوری عراق ، یکی از بهترین همسایگان ما ، در حال حاضر دارای 75 8755 کیلومتر مرز با بیش از 83 میلیون نفر در جهان است. بزرگترین مرز زمینی با ایران ، و خوشبختانه در نتیجه تعامل بسیار خوب بین مرزبانان دو کشور در مدیریت جرایم موجود ، حداقل مشکلات را شاهد هستیم.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به روابط خوب جمهوری اسلامی ایران و کشورهای همسایه گفت: “متاسفانه برخی از همسایگان جنوبی ایران تحت تأثیر استکبار جهانی روابط ناسالم با دشمنان اسلام برقرار کرده اند. امیدوارم به زودی راه درست باشد. ” برای پیدا کردن:

وی با اشاره به مرز 2000 کیلومتری ایران ، افغانستان و پاکستان افزود: امسال داروهای دارویی “در این راستا ، پلیس ایران علاوه بر استفاده از توانایی های مرزی خود در مرز ایران ، یک نیروی پلیس ویژه برای مبارزه با قاچاقچیان ایجاد کرده است. مطابق اعلام سازمان ملل ، ما اولین کشور در جهان هستیم که پیشروترین مبارزه با مواد مخدر ، که شایسته همه شهدایی است که جان خود را در این راه فدا کردند.

به سردار رضا گفت. “با شجاعت و ازخودگذشتگی همکارانم در جبهه شرق ، بیشتر این حمله فاجعه بار به کشور شما (عراق) و همچنین مبارزه با قاچاق کالا و اسلحه از بین خواهد رفت.” انسانها و … این امکان وجود دارد ، و شما می دانید که چقدر به ما کار می کند ، و به طور کلی ، مبارزه با آن نقاط سیاه که امنیت اجتماعی و روانی مردم منطقه را تضعیف می کنند. همانطور که گفتم ما مسلح بودیم. ما همه این مشکلات را تحمل می کنیم تا مردم منطقه در صلح باشند.

یک مقام عالی رتبه پلیس با اشاره به اقدامات تروریستی در منطقه ، به ویژه در عراق ، گفت: “از ابتدای انقلاب ما شهدای زیادی را در این زمینه تقدیم کرده ایم. ما در این زمینه تجربه ارزشمندی داریم ، اما مسلم است که همکاری و همکاری کرده ایم. “مردم می توانند امنیت ، صلح را برای ما به ارمغان آورند ، نمونه بارز آن ایران است ، حتی اگر شما تجربه خوبی در مبارزه با تروریسم داشته باشید. ما می خواهیم این جلسات و گفتگوها بیش از آنچه که شایسته مردم منطقه است ، باشد. یعنی امنیت و صلح.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به تجربه ارزشمند پلیس ایران در زمینه کنترل مواد مخدر ، ترافیک ، نیروهای پلیس ، پلیس بین الملل ، آگاهی بخشی ، آموزش فضای مجازی ، آموزش ، گفت: “امروز پلیس ایران به مبارزه با جرایم سازمان یافته افتخار می کند.” او یکی از بهترین پلیس های جهان است و ما کاملاً آماده ایم که این تجربه را به پلیس عراق منتقل کنیم.

سرد رضا اظهار داشت. “سیستم پلیس 110 ایران یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی کشور است که از طریق آن همه افراد می توانند خدمات پلیسی خود را حتی در کمترین زمان ممکن (بین 5 تا 15 دقیقه) از ما دریافت کنند. به عنوان مثال ، در سال جاری بیش از 37 میلیون تماس با 110 سیستم پلیس برقرار شده است كه بیش از 18 میلیون تماس منجر به اقدام شده است ، و بیش از 17 میلیون تماس با مدیریت و مشاوره ، كه در این صورت کاملاً آماده برای انتقال تجربه.

وی با اشاره به شرکت های مرتبط با ناجا از جمله “پلیس +10” گفت. “این شرکت ها بدون نیاز به حضور آنها در کلانتری ها ، 10 سرویس پلیس را در بیش از 1200 مکان در سراسر کشور به مردم ارائه می دهند. علاوه بر این ، این دفاتر نه تنها از نظر پلیس سنگینی نمی کنند ، بلکه بیشتر کارهایی را که مانع انجام مأموریت های اصلی آنها می شوند کاهش می دهند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به عملکرد سیستم پلیس (197) برای ارتباط سریع مردم با مسئولان ناجا با طرح پیشنهادها ، شکایت یا انتقاد از پلیس ، گفت: امروز پلیس ایران یک نیروی پلیس مردم مدار جامعه محور است. . ما “متعلق به مردم و مردم هستیم” ، بنابراین مردم نیز پلیس را در بیشتر مأموریت های خود دوست دارند ، همراهی و پشتیبانی می کنند. نمونه بارز آن بسیار خوب بود. همکاری مردم با پلیس در پروژه های کرونا.

در پایان ، سردار رضا با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در روابط خوب با همسایگان ایران ، بار دیگر به هیئت عراقی خوش آمد گفت. «

پیشرفت پلیس ایران قابل توجه و تحسین برانگیز است

سرلشکر عبدالحلیم فهیم کمال الفرهود ، معاون اول وزیر ، مشاور امنیتی وزیر امور داخلی عراق ، از ایرانیان به دلیل مهمان نوازی تقدیر و تشکر کرد. “امروز ، هیئت عالی رتبه جمهوری عراق در کشور دوم خود ، ایران است. “انیمیشن عثمانی ال هان” من برادران پلیس شما هستم.

او گفت. “اهداف مشترکی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق وجود دارد. با توجه به اهداف و منافع مشترک ، خطرات مشترک برای دو کشور نیز وجود دارد. در این راستا ، ما قصد داریم با پلیس ایران تبادل تجربه کنیم. بیایید در این زمینه با ایران معامله کنیم.

مشاور امنیتی وزیر امور داخلی عراق با اشاره به اینکه تهدیدهای شناخته شده ایران علیه عراق برای هر دو کشور کاملاً شناخته شده است ، افزود: “خدا کند که آنها تبادل اطلاعات ، تجربه ، برگزاری دوره های آموزشی نکنند ، ما قادر خواهیم بود بر همه خطرات ، برادرانه ، کشورهای همسایه غلبه کنیم. به یک ساحل امن بروید.

سرلشکر الفرهود با اشاره به سفر قبلی خود به ایران و بازدید از برخی از مراکز پلیس گفت:

براساس وب سایت پلیس ، این هیئت از عراق متشکل از برخی از مقامات عالی رتبه پلیس عراق شامل پلیس گذرنامه ، پلیس راهنمایی و رانندگی ، مرزبانان ، اطلاعات ، FATA و … است که در مناطق تخصصی مربوطه ایران حضور دارند. پلیس از تجربه به دست آمده برای آشنایی با آخرین دستاوردهای پلیس ایران استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام: