ورزشی

تصمیم سازمان لیگ ظلم به دیگر تیم هاست/ جنگ نابرابری داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، امیرحسین پیروان عصر جمعه در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال درگذشت علی انصاریان ، چهره سرشناس ورزش ، هنر ارزشمند و ورزش کشور را به علی انصاریان تسلیت گفت. بعد از تساوی تیمش در کشور ما از شر این ویروس خلاص شوید.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان ما با تمام وجود در زمین بودند ، گفت: “اگر از موقعیت هایی که در نیمه اول داشتیم استفاده می کردیم ، شرایط بازی تغییر می کرد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد که به دلیل مصدومیت امروز برخی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتیم. “ما 6 بازیکن 18 18 19 ساله در تیم خود داریم که برای رسیدن به تجربه به زمان بالغ شدن نیاز دارند ، حریف در 20 دقیقه آخر بازی سعی کرد با پاس های طولانی ما را از خط میانی خارج کند.

پیروانی با اشاره به اینکه مشکلات مختلفی در فوتبال ایران وجود دارد ، گفت: سازمان اتحادیه فوتبال تصمیم گرفته است که برخی از تیم ها از سه بازیکن خارجی استفاده کنند ، در حالی که تیم های دیگر نمی توانند از این مشکل استفاده کنند و این برای سایر تیم ها ناعادلانه است.

وی در مورد داوری بازی مقابل فولاد خوزستان تأکید کرد. حضور یک داور باتجربه نمی تواند در این بازی حساس مشکلی ایجاد کند.

از هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه های کشور ، تیم های “صنعت نفت آبادان” و “فولاد خوزستان” عصر امروز در ورزشگاه “تختی آبادان” به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی به پایان رسید.