عمومی

سازمان‌های دولتی از معلولان به‌عنوان کارمند استفاده نمی‌کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدجواد خادمی صبح یکشنبه در صحن علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به مشکلات نابینایان در حوزه شهری اظهار داشت: در این راستا مشکلات نابینایان در حوزه شهری وجود دارد. نابینایانی که سعی کرده اند با نابینایان، مسئولان، مردم، نیکوکاران و نخبگان برای حل مشکلات پیش روی خود همکاری و همفکری کنند.

وی با اشاره به مشکلات معلولان گفت. در سازمان های دولتی و حتی سازمان های مرتبط با امور معلولان از این افراد به عنوان کارگر و نیروی کار موثر استفاده نمی شود و به همین دلیل است که برای حل آن فکری عاجل نمی شود. مشکلات.

رئیس هیئت مدیره انجمن اسپهان روشنبی با اشاره به اینکه اسپهان می تواند الگویی برای استفاده صحیح معلولان از فضای شهری باشد گفت: قادر به کار نیست

او اضافه کرد: کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی می تواند در حفظ سلامت افراد کم بینایی کار شایان توجهی انجام دهد، لذا از اعضای کمیسیون می خواهیم با استفاده از توانمندی های روشندلان مشاوره های لازم را در پروژه های خود ارائه دهند.

خادمی با اشاره به اینکه روشندلان در این امر نیاز به سرگرمی و فضا دارد، گفت. «با معاون این حوزه جلساتی داشتیم که به نتیجه نرسید و از اعضای شورا می خواهیم به این موضوع هم ورود کنند.

وی با اشاره به حمل و نقل رایگان گفت. قانون «حمایت از افراد دارای معلولیت» بر لزوم استفاده رایگان از وسایل حمل و نقل عمومی تاکید دارد. افتادن توجهی نشد.