عمومی

مربی فولاد: صعود از گروه در دست خودمان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین خاطرنشان کرد تیم فولاد ایران به تساوی یک بر یک رسیده است. 1 برابر النصر عربستان سعودی با پنج امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

«امید: ساسمادر پایان بازی با “النصر” عربستان ، مربی فولاد ایران در نشست خبری حاضر شد و گفت: آنها با وجود داشتن توپ در نیمه اول ، نتوانستند موقعیت خاصی ایجاد کنند. در نیمه دوم بعد از گلزنی ، آنها به طور طبیعی به جلو حرکت کردند ، ما را عقب زدند ، در بازی مشخص بود که ما یک بازی بیشتر از آنها انجام داده بودیم ، اکنون خستگی بازیکنان مشخص و آشکارتر بود.

او افزود. “برخی از موقعیت ها در تیم ما وجود دارد که در آنها بازیکن جایگزین نداریم ، در این پست ها با مشکل خستگی و فشار بازی ها روبرو هستیم. شکی نیست که گروه ما یک گروه مرگ است ، بعد از سه بازی تیمی دیگر ، بعد از چهار مسابقه (سه بازی مرحله گروهی ، یک بازی پلی آف) هنوز فرصت داریم دستان خود را بالا ببریم. یک راه طولانی وجود دارد ، و ما همه کارها را با انگیزه بالا انجام می دهیم ، و من می خواهم از بازیکنان برای کار سخت تشکر کنم.

ساسما او ادامه داد. “به نظر من ، بازیکنان تیم و بازیکنان ما بهترین نتیجه را گرفته اند ، با توجه به اینکه ما نمی توانیم بازیکنان جدیدی در نقل و انتقالات بدست آوریم.” ما با باشگاه های قدرتمند و سرسخت مبارزه می کنیم.

مربی تیم فولاد در پایان گفت: “یک داور در مسابقه وجود دارد که اگر تشخیص دهد وقت را از دست می دهد روز: او جریمه شد ، تأیید این قطعاً چیزی نبود که داور هشدار داده باشد. همه تیم های پیش رو معمولاً عقب نشینی می کنند ، ما سعی کردیم زمان پس از گل را مدیریت کنیم ، این با اتلاف وقت متفاوت است.