ورزشی

پیروزی سپاهان مقابل تراکتورِ ۱۰ نفره و صعود به صدر جدول – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سپاهان امروز در هفته دهم لیگ برتر میزبان این تیم است. تراکتور تبریز این بازی با نتیجه 4 بر 2 به سود سپاهان به پایان رسید.

در این نژاد که از ساعت 15:00 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد، عیسی مرادی (7 و 39)، رامین رضاییان (26) و شهریار مغانلو (83) برای سپاهان و کاوه رضایی (55) و محمد کریم (0 74) صاحب امتیاز شدند. گل) سپاهان تراکتور گل زد.

به نصف اولین این نژاد محمدرضا اخباری دروازه منع با دریافت کارت قرمز در دقیقه 21، “تراکتور” از زمین مسابقه حذف شد. این اتفاق باعث شد «آقای باردیفرضا کاخ سرمربی تراکتورسازی «صفا هادی» از زمین مسابقه کنار گذاشته شد و اخبار جایگزین او شد. ابزار بفرست داخل دروازه

این نیم “سپاهان” با برتری 3 بر صفر کار را تمام کرد اما در نیمه دوم “تراکتور” با وجود 10 هیچکس بودن خونسردی بیشتری نشان داد و با حضور کاوه رضایی در زمین تا آستانه معجزه پیش رفت.

کاوه رضایی در دقیقه 55 این نیمه اولین گل را برای تراکتورسازی به ثمر رساند و سپس محمد کریمی (گل به خودی) در دقیقه 74 دروازه سپاهان را باز کرد. در حالی که تراکتور برای گل تساوی تلاش می کرد، شهریار مقانلو در دقیقه 83 با ضربه سر گل چهارم سپاهان را به ثمر رساند تا تلاش تراکتور پایان یابد. برگشت ناتمام بماند

سپاهان با این برد 19 امتیازی شد، یک بازی بالاتر از جدول و بیشتر از پرسپولیس. “تراکتور” 14 امتیازی باقی ماند.