ورزشی

پرسپولیس با «شاهین» به سمت جام پَر کشید/گرفتن سه امتیاز با ۱۰ نفر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

طبق این گزارش روزنامه نگار: آنلاین ، تیم فوتبال “پرسپولیس” امشب 21. از ساعت 00 وی در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس میزبان شاهین شهدری بوشهر بود.در ورزشگاه با تماشاگران آزادی خالی شد که دیدار کردند یک گل واحد مهدی ترابی در پایان به نفع میزبان تمام شد.

مهدی ترابی (66) یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساند.

هر دو تیم با یکدیگر آشنا می شوند رنگ آنها در 45 دقیقه اول بدون گل تسلط داشتند چگونه یحیی را برای دانش آموزان کامل کنید دمشق برخاست او در پرسپولیس بود ولی حفاظت: چند لایه و یونجه متراکم جلوگیری می کند انتقال: که در: کوتاه سفیدها بود

پرسپولیس بارها و بارها سعی کرده توپ را به مهاجمان خود ارسال کند شش مرحله مخالف: داشته است ولی حفاظت: مربوط: نماینده بوشهر به قرمزها فرصت داد که فقط یک بار ، در دقیقه 12 که توسط مودی عبدین به گل تبدیل شده بود ، توسط ابوالفضل درویش به گل تبدیل کنند. وندی نصف اندازه اولین بسته بمان

سفیدها پایتخت دروازه را می خواست درویش فصل گذشته با شوت های دوربردشان در پرسپولیس تهدید شد ولی دقت کم این توپ ها باعث شده تا قلعه شاهین نیز خالی از لطف نباشد.

در دقیقه 42 دست زدن به کمال خطرناک کمال کامیابی نیا دلیلی برای وحید کاظمی برای قضاوت در این باره داد مسابقه: اجباری اخراج هافبک پرسپولیس دمشق برخاست اجباری با 10 بازیکن بازی کنید.

نیمه دوم پیش از این برگزار شد دمشق برخاست او تصمیم گرفت با آمدن به بشار ، تاکتیک خود را تغییر دهد راسان گرفت: هافبک تیم ملی عراق جایگزین مهدی عبدی شد تا این تیم بتواند فشار بیشتری به گل میهمانان وارد کند. تاکتیک ها در نیمه دوم مربوط: سفیدها این تیم با حملات گسترده خود همراه شد وجود داشتن: یک بازیکن کمتر بارها و بارها از دفاع شاهین دفاع می کند خشونت جمع شد سرانجام مهدی ترابی در راه رفتن به بشار راسان و خطای مدافع پری توانست یک گل زیبا به ثمر برساند گوشه: به طور نسبی بسته وارد دروازه می شود مخالف: آهسته

پس از این گل ، مهرداد کریمیان نیز تغییرات تاکتیکی خود را آغاز کرد تا با جایگزین کردن شاهین از دست نرود. ولی دو مهاجم وارد میدان می شوند مسابقه: و فشار جناح ها: به: افتتاح: هدف “پرسپولیس” راهی برای پیشرفت این تیم نبود تا فصل بعدی خود را به دلیل پیروزی قاطع چهار بر یک پیکان در فصل جاری خود بپذیرند. قسمت جلو ذوب شدن اهن به انتهای جدول بروید.

در دقیقه 73 ، وحید کاظمی نیز ضربه پنالتی را برای “پرسپولیس” گرفت ولی سپس مشورت کردن: با کمک شما در این تصمیم بدون در نظر گرفتن او دوباره شکایت کرد چیز او پرسپولیس را با خودش آورد.

صدرنشین “پرسپولیس” با سه امتیاز به این تیم اجازه داد با 53 امتیاز یک قدم دیگر بردارد پوکر: قهرمانی کنید. در پایان جدول نیز شاهین 17 امتیاز کسب کرد.