عمومی

امتیاز تیم راه‌یاب ملل به صورت رایگان در داخل استان واگذار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در مصاحبه با آنلاین ، خبات بیگلر اظهار داشت: “ما این مورد را در هیچ کجا نخریدیم و متعلق به یک سازمان یا سازمان ویژه نیست ، اما ما از ابتدا شروع کردیم و از پله ها بالا رفتیم.” پله بزرگ شده است و در حال حاضر در لیگ برتر حضور دارد.

او اضافه کرد. “ما تصمیمی برای فروش امتیاز نداریم و اگر بدنه ، شرکت خصوصی یا هر کسی که می خواهد تیم را در کردستان حفظ کند ، من آماده هستم که آن را به صورت رایگان تحویل دهم. حتی ما آماده ارائه کمک های مالی و تیم فوتبال بانوان با همان شرایط هستیم.” ما تسلیم شدیم و در مورد برخی از بدهی ها تصمیم گرفتیم.

وی ادامه داد: متأسفانه به دلیل شیوع کورو ویروس ، درآمدهای شرکت خصوصی ما بسیار کم بوده است و ما نتوانسته ایم مخارج تیم را تحت پوشش خود قرار دهیم و مسئولان منطقه و شهر به هیچ وجه به ما کمک نکرده اند. برنامه ها به هیچ وجه به ما کمک نمی کنند.

بیگلر با بیان اینکه جمع شده است تا از مزایای معافیت مالیاتی استفاده کند ، گفت: “در حال حاضر قانونی وجود ندارد که یک شرکت خصوصی بتواند از یک تیم ورزشی حمایت کند و آنها را از پرداخت مالیات معاف کند و در نهایت هزینه ها قابل قبول است.” این امکان وجود دارد که هزینه های شرکت ما به هیچ وجه قابل قبول نباشد.

او ادامه داد. وی ادامه داد: ما یک شرکت تجاری یا بازرگانی نیستیم که کالا می فروشیم ، هیچ هزینه ای را که در ورزش انجام می دهیم بر نمی گردانیم ، نه تنها امتیاز مالیاتی نداریم بلکه سالانه یک و نیم میلیارد دلار نیز به منطقه اضافه می کنیم. ما کردستان را پرداخت کرده ایم تا اندکی به اقتصاد این کشور کمک کنیم.

مدیر کل باشگاه ملی مریوان گفت: “ما یک شرکت خدماتی هستیم ، کارفرمای ما و مشتری ما دولت هستیم ، ما نیازی به تبلیغات نداریم. هدف ما این بود که جوانان را بشناسیم و آنها را بشناسیم و مردم کردستان را خوشحال کنیم.”

در مورد عدم حمایت مقامات دولتی و اهدا کنندگان ، بیگلر گفت: “ما فکر نمی کنیم که کمک های دولت فقط کمک مالی است. مقامات می توانند آژانس های دولتی را به ما ارائه دهند یا به ما در برگزاری مناقصه ها کمک کنند ، اما متأسفانه ما هیچ کمکی دریافت نکردیم. ” حتی جلسات ما به صورت زنده از شبکه منطقه پخش نمی شد.

او اضافه کرد. “ما حتی نمی توانیم درخواست کمک کنیم. سال گذشته ، هیئت والیبال سه بلیط بازی را فروخت و متأسفانه با نام ما تمام شد و بسیاری گفتند که درآمد برای شرکت و باشگاه راهی برای ملل مریوان بود. “

مدیر اجرایی باشگاه ره-یاب ملل مریوان ادامه داد. “سال گذشته ، ما 450 لباس ورزشی دستباف را از Rah-Yab-Melal خریداری کردیم و آنها را با قیمت 50،000 دلار با 55،000 دلار فروختیم. ما می خواهیم مردم را پاسخگو بدانیم و فقط حمایت مردم را می خواهیم.

بلاگلر گفت: “ما در بحث باشگاه پول نگرفتیم و هدف ما تشویق جوانان به ورزش ، ریختن انرژی مردم و خوشحال کردن آنها بود.” ما از این بابت پشیمان هستیم و علاوه بر این ، سرمایه گذاری پنج میلیاردی ما بی اثر بوده است و ما از جوانان ، جوانان و جوانانی که با شور و شوق زیادی به تیم آمده اند ناراحت هستیم.

او گفت. وی ادامه داد: “ما نمی توانیم به تنهایی با رقبایی همچون سالن شهر ارومیه ، کاله ، سپاهان ، شهرداری ورامین ، سایپا و سایر تیم های لیگ برتر که بودجه ویژه یا درآمد ثابت و پایدار دارند رقابت کنیم.”