ورزشی

محرومیت تعلیقی برای دروازه بان پرسپولیس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به نقل از فدراسیون فوتبال ، کمیته انضباطی تصمیم گرفت جلسه ای را با موضوعات زیر برگزار کند: نوشتن: و آرا اعلام شد.

یکی از عوامل منتسب به باشگاه “گل ریحان البرز” در دیدار مقابل تیم شهرداری آستارا در تاریخ 12 ژوئیه ، در مورد تخلفات محمد زارع کشتی فومانی در کنار اسلحه ، تیم را مجبور به ترک زمین کرد . با توجه به محتوای عمومی و پرونده های محتوایی و گزارش مقامات رقابت و در ارتباط با پروتکل های پروتکل ، که نشان می دهد مشارالی دارای یک سلاح جعلی بوده و حضور او در زمینه رقابت واقعی تحریک آمیز بوده است. آیز: محمد آره آشتی فومنی به رغم ابلاغ بقیه موارد دفاعیات ، به جرم نقض مواد 51 ، 59 و 117 قانون انضباطی مصوب 1397 ، به دو سال زندان محکوم شد. طبق تعریفی که در ماده 38 آیین نامه ذکر شده است. کلیه فعالیتهای مربوط به فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی و همچنین پرداخت جریمه ای پانصد میلیون ریالی تأمین خواهد شد. توسط: برای مسئولیت مشترک باشگاه ریحان گول در باره: وی همچنین طبق ماده 50 آیین نامه فوق الذکر این باشگاه به پرداخت 300 میلیون ریال جزای نقدی محکوم می شود. تصمیمی که طبق ماده 103 آیین نامه انضباطی گرفته شده قابل اجرا است ؛ کمیسیون تجدیدنظر ممکن است ظرف یک هفته تجدید نظر شود.

**

گزارش مسئولان مسابقه فوتبال بین آرانی اهین شهرداری بوشهر (میزبان) و استقلال مالاسان (میهمان) از سری بازیهای لیگ دسته اول کشور که در تاریخ 28 تیر در ورزشگاه “شهید مهدوی” بوشهر با حضور نماینده فدراسیون تحت داوری “مختاری” برگزار شد که تخلفات را نشان می دهد. شرح: کمیته انضباطی با بررسی کامل گزارش ، مطابقت موضوع با آیین نامه های انضباطی ، با در نظر گرفتن کامل بودن محتوای اسناد پرونده ، به روش زیر حکم لازم را صادر خواهد کرد. 12 در تاریخ 1397/12/19 توسط مجمع فدراسیون فوتبال تصویب شد. طبق مواد 103 و 112 آیین نامه انضباطی مصوب ، موارد نهایی این تصمیم در صورت لزوم اتخاذ می شود. مجازات مرگ موارد نامشخص ممکن است ظرف یک هفته پس از اطلاع ، به کمیته استیناف تجدید نظر شود. بعلاوه ، فرجام خواهی مانع اجرای حکم نامشخص نخواهد بود. در مورد مربیان بازیکنان ، باشگاه ها همچنین حق تجدید نظر خواهی و مسئولیت مشترک بازیکنان و مقاماتی را دارند که جریمه می شوند.

اعلام تصمیمات انضباطی

**

در باره: گزارش ها: نامه مقامات در رابطه با تخلفات بیشماری که توسط سرمربی تیم آلومینیوم اراک علیرضا منصوریان در رابطه با سو abuseاستفاده از مقام رسمی یا غیررسمی تیم آلومینیوم اراک و سیرجان گل گهر مسابقه آواری داور و تیم مربی تیم رسمی رسمی انجام شده است و رسمی غیر رسمی لیگ برتر در 28 ژوئیه لیگ برتر در 28 ژوئیه نقض تخلف در برابر تراکتور در 29 ژوئیه باتلاق به: و عدم ارائه لایحه حمایت از اعضای کمیسیون انضباطی رأی گیری آن را به روش زیر اعلام می کند. توسط: به دنبال گزارش علیرضا منصوریان در مورد تخلفات متعدد ، اعضای کمیته انضباطی پس از بررسی اسناد مستند در مواد 54 و 55 و مطابق با ماده 92 آیین دادرسی ، علیرضا منصوریان را به سه جلسه آخر رد صلاحیت از فوتبال رسمی محکوم کردند. بازی ها و 1 میلیارد ریال جریمه. او نیز محکوم خواهد شد. تعلیق قبلی تعلیق نهایی خواهد بود. این تصمیم ظرف 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر در کمیسیون تجدیدنظر است. همچنین در مورد جریمه توسط: آیین نامه انضباطی باشگاه آلومینیوم اراک با یکدیگر مسئول پرداخت جریمه به مجرم.

**

در باره: تخلفی که توسط حامد لک دارواز انجام شده است ممنوع کرده است: تیم پرسپولیس در برابر تیم ماشین سازی تبریز مبنی بر بدرفتاری با یک مقام غیر رسمی در مشارالی توسط: اعضای کمیسیون انضباطی به اسناد ارسالی رأی می دهند: توسط: به دلیل نداشتن سابقه انضباطی حامد لکی در این فصل از مسابقات ، اعضای کمیته انضباطی ، مطابق با مواد 93-94 ، آیین نامه انضباطی ، مطابق با مواد 13 ، 54 و 117 آیین نامه انضباطی ، قوانین انضباطی خاتمه یافته به دلیل لاکی برای جلسه شش ماهه 500 میلیون ریال جریمه خواهد شد. علاوه بر این ، طبق ماده 50 آیین نامه انضباطی باشگاه “پرسپولیس” ، 500 میلیون ریال جریمه نقدی به وی تعلق می گیرد. این رای گیری در بخش تعلیق نهایی است و داخل این جریمه ممکن است 7 روز پس از ابلاغ در کمیته استیناف تجدیدنظر شود.

**

در باره: تخلفات کانون هواداران تهران به دلیل نقض قوانین بازی و عدم موفقیت در سه بازی عدم ارائه مقدمات لازم برای رفتار نامناسب تیم به دلیل دریافت بیش از 5 اخطار نسبت به بازیکنان تیم هوادار. شهرداری آستارا در تاریخ 28 ژوئیه توسط: تمام اسناد و مطالب پرونده ، از جمله گزارش مقامات و بین دو نیمه بازی قطع برق ، هر چند در باره: هیچ مدرکی وجود ندارد که این امر عمدی بوده باشد ، اما از نظر مسئولیت مطلق باشگاه میزبان است در باره: تشکیل مسابقه برای نسبت دادن تخلف به کانون هواداران تهران توسط: در همان زمان ، بی نظمی شدید سه نژاد ، عواقب آن تخلفات و اختلالات. در حال حاضر: این ماده بر اساس مواد 51 ، 58 ، 84 ، 84 (97) 97 117 آیین نامه انضباطی مصوب باشگاه هواداران 1397 با پرداخت جریمه 3 میلیارد ریالی سه بازی در مسابقه بعدی برای گذراندن خارج از خانه برگزار شد ورزشگاه فصل در استادیوم تشخیص سازماندهی لیگ فوتبال محکوم است. این تصمیم می تواند ظرف 7 روز از تاریخ ابلاغ به کمیته استیناف تجدید نظر شود ، و پرونده برای کشف تخلفات بازیکنان این باشگاه به دلیل بدرفتاری با مقام رسمی بازی باز است.

**

در باره: نقض سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز فیروز کریمی به دلیل شرکت نکردن در کنفرانس مطبوعاتی در مورد بازیهای آلومینیوم اراک مواد 51 و 117 از قوانین انضباطی فیروز کریمی توسط: به گفته وی ، در نشست خبری بعد از بازی با تیم “پرسپولیس” که در آن با سخنان و جملات غیراخلاقی و توهین آمیز خود استکبار جامعه فوتبال را برانگیخت ، به ترتیب حق کاهش یا تعلیق مجازات وی شناخته نشد. ، تعلیق نهایی برای او صادر شد – 500 میلیون ریال جریمه پرداخت کرد. باشگاه تراکتور به دلیل این تخلف که در ماده 50 قانون انضباطی ثبت شده 500 میلیون ریال جریمه نقدی در نظر گرفته است. این تصمیم لازم الاجرا است ؛ ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ جریمه قابل تجدیدنظر در کمیته استیناف است. همچنین یادآوری می شود که طبق ماده 31 بند 4 آیین نامه انضباطی باشگاه تراکتورسازی ، فیروز کریمی مسئولیت مشترک پرداخت جریمه را دارد.

**

در باره: مجتبی حسینی ، سرمربی تیم اوبا اصفهان به دلیل عدم حضور در نشست خبری دیدار با نساجی مازندران و طبق گزارش رسمی بازی ، اعضای کمیسیون انضباطی به دلیل پرداخت همان سه ماه جریمه می شوند. جریمه و 500 میلیون ریال. در همان زمان ، تیم تخلف بابت این تخلف که در ماده 50 قانون انتظامی ثبت شده است ، پانصد میلیون ریال جریمه نقدی خواهد شد. لازم به توضیح است که اگر مجتبی حسینی در بازیهای بعدی همین تخلف را تکرار کند ، محرومیت تعلیق شده وی به یک رد صلاحیت نهایی تبدیل می شود. این تصمیم در صورت تعلیق نهایی ، در صورت جریمه نقدی 7 روز از تاریخ اطلاع ، قابل تجدیدنظر در کمیته استیناف است. همچنین لازم به یادآوری است که طبق ماده 31 بند 4 آیین نامه انضباطی باشگاه اوبا اوبهان ، مجتبی حسینی مسئولیت مشترک پرداخت جریمه را به عهده دارد.

**

مهرداد خادمی ، سرمربی تیم علوم و ادبیات تبریز ، دو بار به محرومیت از همراهی تیمش ، 100 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل نشر اکاذیب و توهین به مقامات فدراسیون فوتبال از جمله رئیس کمیته داوران طبق ماده 71 قانون. این تصمیم معتبر است و ظرف هفت روز قابل تجدیدنظر در کمیته استیناف است.