ورزشی

بازیکنان پرسپولیس پس از قهرمانی درسوپر جام فوتبال ایران چه گفتند؟ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم های فوتبال “پرسپولیس” و “تراکتور” به عنوان نوزدهمین قهرمان لیگ برتر ، قهرمان جام حذفی ، عصر امروز یکشنبه دیدار سوپرجام ایران را در ورزشگاه “آزاد” برگزار کردند ، که 1-0 به پایان رسید. پیروزی سرخپوشان تهران. عیسی الکاطیر (61) یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساند.

احمد نورالله.
تبریک به هواداران پرسپولیس. جای آنها بسیار خالی است. امیدوارم بعد از قهرمانی در لیگ دو جام به آنها پیشنهاد دهم. ما در لیگ برتر شرایط سختی داریم اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بقیه بازی ها را با موفقیت به پایان برسانیم.

مهدی ترابی.
من نمی دانم که چقدر قهرمانی پرسپولیس بوده است. به هواداران تبریک می گویم. ما لیاقت قهرمانی را داشتیم. امیدوارم به زودی تماشاگران را در ورزشگاه ببینم ، زیرا دلمون برای آنها تنگ شده است. ما بازی به بازی برای قهرمانی در لیگ برتر می رویم.

مجید صدری – عضو هیئت مدیره.
بردن سوپرجام فوتبال ایران اولین وعده ما در سال 1400 بود – که امروز محقق شد و به مناسبت دهه کرامت ، این هدیه توسط پرسپولیس به هواداران اهدا شد. انشالله مشکلات مالی نیز حل خواهد شد.

سیدجلال حسینی:
این قهرمانی را به هواداران تبریک می گویم. ما مشکلات زیادی داشتیم زیرا هفت بازیکن پرسپولیس در تیم بودند و چند بازیکن مصدوم بودند. ما بازی سختی مقابل تراکتور داشتیم ، اما خدا را شکر که پیروز شدیم. مشکلات مالی وجود دارد ، اما ما منتظر حل این مشکلات هستیم.

نباید این را از حرفهای ما علیه استقلال ، از حرفهای استقلالیها علیه پرسپولیس گرفت. تیم های دیگر کار خود را انجام می دهند ، هیچ کس به آنها اهمیت نمی دهد ، اما هر دو تیم فکر می کنند هرچه بگوییم ، ما در برابر یکدیگر موضع گرفته ایم ، در حالی که به هیچ وجه اینگونه نیست ، نباید این برداشت ها صورت گیرد.

محمد حسین کنعانی زادگان.
ما از قهرمانی پرسپولیس خوشحالیم اما بدون حضور هواداران هیچ لذتی نداشت. امیدوارم شرایط حضور آنها تضمین شود. نمی توانیم در مورد تیم ملی صحبت کنیم.